نتایج جستجو
  • وقتی در نشست خبری پس از بازی، از پائولو بنتو، سرمربی تیم المپیاکوس درباره علت غیبت کریم انصاری‌فرد، در فهرست 18 نفره این تیم سئوال شد، بنتو نتوانست دلیل قانع کننده ای ارائه کند.

  • السد روز هفدهم بهمن ماه در حالی راهی تهران می شود که تمام ستاره های خارجی خود از جمله ژاوی هرناندز را در اختیار دارد و تلاش می کند با توانایی ستاره های خود بتواند از سد استقلال تهران بگذرد.

  • حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد وضعیت شجاعیان اظهار داشت:شجاعیان بازیکن تیم ماست و او تنها با صلاحدید سرمربى در لیست قرار نداشت.به این ترتیب او مشکلى ندارد و از این پس با توجه به خواست کمالوند در لیست گسترش قرار مى گیرد.

  • فصل گذشته منچستریونایتد با وجود عملکرد ضعیف در میدان مسابقه در بخش اقتصادی بسیار موفق بود و توانست 515.3 میلیون پوند (698 میلیون یورو) درآمد کسب کند که رقمی بی سابقه برای یک باشگاه در تاریخ فوتبال است.این درآمد بی سابقه آنها را برای اولین بار پس از فصل 2004- 2003 به صدر جدول ثروتمند ترین باشگاه های دنیا رساند.

  • دولت مصر مدعی است که ابوتریکه به جنبش اخوان المسلمین کمک مالی کرده است. دولت کنونی مصر از وقتی که در سال 2013 محمد مرسی،رئیس جمهور پیشین مصر، را از حکومت خلع کرد،جنبش اخوان المسلمین را در لیست تروریست ها قرار داد و هزاران نفر از طرفداران این سازمان را به زندان انداخت.

  • ژوزه مورینیو اعتراف کرد که او در دوران مربیگری‌اش در چلسی، ارزش چندانی برای جام‌های حذفی فوتبال انگلیس (جام حذفی و اتحادیه) قائل نبوده چون آنها را مهم نمی‌دانست.

  • مهیار زحمت کش در دقیقه 38 برای ملوان گلزنی کرده تا این تیم به تثبیت جایگاهش در صدر جدول امیدوار باشد و نساجی مازندران نیز با گلزنی آقای گل فعلی لیگ دسته اول محمد عباسزاده از روی نقطه پنالتی توانسته ایرانجوان بوشهر را در نیمه اول مغلوب کند و در جدال بادران تهران و خونه به خونه بابل هم سعید واسعی از روی نقطه پنالتی موفق شده بادران را پیش بیندازد.

  • برانکو که در هفته های اخیر با تغییر نام گلزن تیمش شرایط ویژه ای برابر حریفان شکل داده است، اینبار نیز موفق شد علی علیپور و وحید امیری را به عنوان گلزن تیمش برابر فولاد معرفی کند. اتفاقی که با قدرتمند شدن خط میانی این تیم و بیشتر شدن مسیرهای گلزنی سرخپوشان تهرانی اکنون به عامل برتری آنها مقابل حریفان تبدیل شده است.

جستجوی پیشرفته