نتایج جستجو
  • ابطحی در گفتگو با افکارنیوز هشدار داد:

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی و با بیان اینکه شاهد افت تحصیلی در دانشگاه هستیم و افت تحصیلی مراکز آموزش عالی بخصوص دانشگاه آزاد مشهود است، گفت: نفوذ جریانهای مساله دار در بخش فرهنگی دانشگاه آزاد در گذشته، باعث بازداشت تعدادی از آنها شد.

  • «افکارنیوز» بررسی کرد:

    تا زمانی که ارز در ایران دو نرخی یا سه نرخی است، رانت‌خواران با بهره‌گیری از امتیازات ویژه ارز را به نرخ ارزان می‌خرند و با نرخ گران می‌فروشند.

  • تقی پور در گفت و گو با افکارنیوز؛

    سخنگوی شوری شهر تهران با اشاره به الزام موتورسواران به دریافت آرم طرح ترافیک در سال آتی اظهار کرد: تاکید ما بر فرهنگسازی است اما با توجه به وجود نرم افزارهای پردازش تصویر راکبان موتورسیکلت نمی توانند با مخدوش کردن پلاک این ابزار نظارتی را دور بزنند.

  • این جمله شاید از تاثیرگذارترین جملات در تاریخ بوده چرا که در برانگیختن احساسات توده ی مردم نقش به سزایی داشت و مهمترین وقایع انقلاب فرانسه که خود از حساس ترین نقاط تاریخ است در پی ان رخ داده. نکته ی جالب این است که بسیاری از مورخین سندی مبنی بر بیان این جمله ندارند ولی تاثیر اجتماعی جمله در زمان خود و شهرت کنونی ان ما را به بحث در مورد خود وا میدارد.

  • درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نه تنها برای مردم شوکه کننده بود که جریان اصلاح طلب و اعتدال را بشتر شوکه کرد زیرا بر کسی پوشیده نبود که هاشمی محوریت این دو جریان را در کشور به عهده داشت.

  • امانی در گفت و گو با افکارنیوز؛

    معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به این که برخورد با فعالیت فروشنده های دوره گرد که با آلودگی صوتی برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند نیاز به قانونی شفاف دارد، عنوان کرد: در هماهنگی با معاونت خدمات شهری لایحه ای را به این منظور به شورای شهر ارایه می دهیم.

  • در حال حاضر جناح اصلاح طلب برای هماهنگی امور خود نه تنها یک شورا و محور بلکه سه محور به نام های شورای «مشورتی»، شورای «عالی اصلاحات» و شورای «هماهنگی اصلاح‌طلبان» دارد.

جستجوی پیشرفته