باید در گفت‌وگو با ‌آمریکایی‌ها اقتدار نظام حفظ شود

سردار عزت اله جعفری در همایش فاتحان خرمشهر با اینکه رزمندگان 8 سال آیات قرآنی را با اعمالشان ترجمه کردند، اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس مردان خدایی بودند که از دل مومنین و نمازگزاران برخواسته و امتحان الهی را پشت سر گذاشتند.

وی مبارزه فعلی را جهاد اکبر عنوان کرد و افزود: مبارزه با نفس و شیطان بزرگ جهاد اکبر است و این شیطان کوچک نشده و غربی ها علی الخصوص آمریکایی ها از اهداف خودشان دست بر نداشته اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس متذکر شد: ما مخالف گفت و گو نیستیم ولی باید اقتدار نظام حفظ شود زیرا آمریکایی ها و غربی ها خود را تعدیل نمی کنند و ادعا دارند که می خواهند ایران را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: تاریخ همواره در حال تکرار است و این انقلاب یک انقلاب خدایی است و هدف دارد لکن امروزه شاهد هستیم که عده ای به بسیجی ها و یاران امام تهمت می زنند.

جعفری هدف اصل دشمن را قشر جوان قلمداد کرد و گفت: دشمن می داند که جوانان ما با غیرت و اهل جنگ هستند و در 8 سال دفاع مقدس آن را به عینه دیدیم که بر همین اساس دشمن جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داد.

وی در پایان بیان کرد: جوانان می توانند سازندگی کشور را رقم بزنند و آینده در دست جوانان است اما باید زمینه پیشرفت را برای این قشر آماده کنیم.