فرماندار بستان آباد خواستار تکمیل فوری طرح سدهای شهرستان بستان آباد شد

به نقل از دیار شهریار  بدر شکوهی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: چندین سال از افتتاح این سدها می گذرد اما هنوز شاهد استفاده بهینه و اصولی از پایاب این سدها نیستیم.

وی با اشاره به اینکه بحران کمبود آب در این شهرستان در بخش شرب و کشاورزی ملموس است، گفت: آب ذخیره شده در پشت سدهای این شهرستان بلاتکلیف مانده یا استفاده اصولی در بخش کشاورزی صورت نمی گیرد.

وی خطاب به مسئولان شهرستان بستان آباد برای تحقق اقتصاد مقاومتی افزود:شهرستان بستان آباد در حوزه های کشاورزی، گردشگری و صنعت ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد.

فرماندار بستان آباد ادامه داد: مسئولان باید موانع و مشکلات سرمایه گذاری در این شهرستان را شناسایی و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

بدرشکوهی توجه به اشتغال بانوان و رونق صنایع دستی را ضروری دانست و گفت: یکی از راه های توانمندسازی خانوارها توجه به اقتصاد خانواده هاست و در این راستا حمایت از صنایع و تولیدات خانوارها ضروری است.

وی در این رابطه خواستار تسریع در ایجاد بازار و نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین و هنرمند شد و افزود: تا زمانی که بازاری برای عرضه و فروش ایجاد نشود، انگیزه ای برای تولید محصولات متنوع وجود نخواهد داشت.