آخرین جزئیات نجات دختر 17 ساله از دریاچه سد علویان مراغه

به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا اصلانی‌فر گفت: به دنبال گزارش مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی با 110، مبنی بر اینکه دختر جوانی قصد پرت کردن خود به سد علویان این شهرستان را دارد، بلافاصله گشت پاسگاه 3 به سراکیپی استوار کریمی به محل اعزام شد.

 

وی افزود: تا رسیدن مامورین به محل، دختر جوان خود را به آب پشت سد انداخته و در حال غرق شدن بود که بلافاصله استوار کریمی با فداکاری و از خودگذشتگی بطوریکه غرق مامور نیز متصور بود، برای نجات جان دختر، خود را به آب سد انداخته و با اقدامی شجاعانه و مهارت خاص وی را به حاشیه سد رسانده و با انجام کمک‌های اولیه دختر جوان را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.

 

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مشاورین این فرماندهی، مشخص شد دختر 17 ساله با خانواده خود دچار اختلاف شده و با کرایه کردن تاکسی خود را به بالای سد علویان مراغه رسانده و قصد خودکشی می‌کند. 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دختر جوان پس از نجات از مرگ حتمی به آغوش خانواده بازگشت، عنوان داشت: در این حادثه که با موجی از شادمانی و اشک شوق همراه بود خانواده این فرد از اقدام شجاعانه این مامور وظیفه شناس پلیس تقدیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت:این اقدام شایسته مامور وظیفه شناس پاسگاه 3 شهرستان، نشان از روحیه ایثارگری پلیس نسبت به شهروندان است و نیروی انتظامی به داشتن چنین نیروهای متعهدی به خود می‌بالد.