خلق شگفتی فومنی ها در تبریز

شهرداری فومن حریف دسته خود را با یک گل از پیش رو برداشت.

شهرداری فومن که اولین حضور در جام حذفی فوتبال را تجربه میکند با انصراف حریفانش به یک شانزدهم این جام راه پیدا کرده بود.

طبق قرعه کشی در این مرحله تیم های شهرداری تبریز و شهرداری فومن حریفان یکدیگر شده بودند تا در زمین اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف هم بروند.

این بازی که در هوای بسیار سرد شهر تبریز آغاز شد، با بازی هجومی دو تیم گرمای زیادی به خود گرفت.

شهرداری تبریز که قصد باخت در این مسابقه خانگی را نداشت، در ابتدا بازی حملات خود را آغاز کرد.

داور مسابقه که از استان های هم زبان و هم مرز آذربایجان بود و این نکته اعتراض نیمکت نشینان شهرداری فومن را برانگیخته بود، با چند سوت اش موجب واکنش اعتراض آمیز مربیان فومنی شد.

هرچه از زمان بازی می گذشت بازیکنان فومن بر مسابقه مسلط تر می شدند تا اینکه در دقیقه بیست بازی و با ارسال یک ضربه کرنر توسط حسن اشجاری، تیم شهرداری فومن توسط محسن رحیمی به گل رسید تا بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به اتمام برسد.

بازی در نیمه دوم با حملات تیم شهرداری فومن آغاز شد تا شهرداری فومن صاحب یک ضربه ایستگاهی شود که این ضربه با اختلاف کم توسط حسن اشجاری از کنار دروازه به بیرون رفت.

مسابقه که با برخورد های فیزیکی بازیکنان نیز همراه شده بود و به ضعم نیمکت نشینام فومنی، داور مسابقه چندین اشتباه را درباره آن ها مرتکب شده بود، سرانجام در دقیقه ۶۵ بازی داور مسابقه دو مربی شهرداری فومن را از روی نیمکت اخراج کرد تا اولین اخراجی های بازی از مربیان تیم میهمان باشند.

دو تیم در ادامه، بازی برابری را به نمایش گذاشتند و نتوانستند خطرهای قابل توجه ای را روی دروازه یکدیگر انجام دهند تا نتیجه این بازی با یک گل به سود شهرداری فومن به پایان برسد و این تیم در اولین حضور خود در جام حذفی فوتبال کشور، با خلق یک شگفتی، حضور در مرحله یک هشتم را تجربه کند.

 

حواشی:

شهرداری فومن برای اولین بار به جام حذفی پا گذاشته بود.

حدود ۱۰ تماشاگر فومنی پس از طی مصافت طولانی خود را به ورزشگاه رسانده بودند.

داور مسابقه از استان آذربایجان غربی برای بازی خانگی شهرداری تبریز انتخاب شده بود.

مربیان شهرداری فومن به انتخاب داور بازی اعتراض داشتند.