مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی در نوبت صبح تعطیل شد

به دنبال بارش برف و برودت هوا در آذربایجان شرقی اداره کل آموزش‌وپرورش استان برخی مدارس را سه شنبه 30 آذرماه در شیفت صبح تعطیل کرد.

بر اساس این گزارش، در شهرستان‌های ملکان، سراب و نظرکهریز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد، در شهرستان چاراویماق هم کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در ساعت 9 شروع خواهند شد.

مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی شهرستان هشترود تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم  در ساعت 9 شروع خواهند شد.

در شهرستان عجب‌شیر هم مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل شد، مدارس کلیه مقاطع شهرستان مراغه در مناطق روستائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری تعطیل شده و مدارس مقاطع دوره اول و دوم متوسطه مناطق شهری رأس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

مدارس شهرستان بستان آباد مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه دوره اول مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام و در شهرستان بناب، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل شدند.

در شهرستان اسکو، شهرجدید سهند و بخش ایلخچی، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام شد و مدارس مقاطع دوره اول و دوم متوسطه مناطق شهری رأس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

در بخش مهربان مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل شدند. در شهرستان آذرشهر هم

مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری آذرشهر و ممقان از ساعت 9 صبح شروع شده و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی منطقه آذرشهر هم از ساعت 9 صبح شروع می‌شوند.

مدارس بخش خسروشاه در مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام شده و بقیه مقاطع متوسطه دوره اول و دوم رأس ساعت 9 شروع خواهند شد.

در صوفیان، مدارس کلیه  مقاطع مناطق شهری و روستایی رأس ساعت 9 شروع خواهند شد، در بخش تیکمه داش هم مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام شدند.

مدارس شهرستان جلفا در کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی  تعطیل اعلام شد و در شهرستان شبستر و تسوج هم مدارس پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.