طرح استعدادیابی ووشو در مدارس استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

علی نوری ، با تاکید بر اینکه محور و هدف اصلی امسال در هیئت ووشو استان، آموزش و استعدادیابی است اظهار داشت: اردیبهشت امسال طرح استعدادیابی در مدارس آذربایجان‌غربی برای شناسایی دانش‌آموزان مستعد برگزار می‌شود.

نوری بیان کرد: سال گذشته 45 مربی در سطح استان پرورش یافته و قرار است که در سراسر آذربایجان‌غربی کار پرورش استعدادهای برتر را انجام دهند.

رئیس هیئت ووشو استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه به سبب اعتبارات ناچیز این هیئت ورزشی امکان میزبانی برای مسابقات کشوری و بین‌المللی وجود ندارد گفت: اما با این حالا مسابقات استانی این رشته ورزشی پس از ماه مبارک رمضان و مرداد ماه در 10 وزن در ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اینک دو هزار نفر ورزشکار سامان‌یافته ووشو در استان آذربایجان‌غربی فعال بوده و در 15 شهرستان نیز این رشته ورزشی انجام می‌شود و در این باره شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب و خوی پیشتاز ووشو بوده و وضعیت مناسبی دارند.

رئیس هیئت ووشو استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: سال گذشته براساس ماده 88 خانه ووشو ارومیه به بخش خصوصی واگذار شد و امسال در صدد بازپس گیری این خانه از بخش خصوصی هستیم.