عملیات احداث بیمارستان اشنویه پایان سال 96 به اتمام می رسد

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی صبح امروز با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و مسئولین شهرستانی از پروژه بیمارستان اشنویه دیدن کردند.

در جریان بازدید معاون وزیر که همزمان با اجرای فاز دوم ساخت بیمارستان صورت گرفت، هرکدام از فرماندار و امام جمعه شهرستان طی اظهاراتی ضمن تشکر از وعده معاون وزیر برای تسریع در ساخت بیمارستان اشنویه، خواستار بهسازی جاده های مواصلاتی، منجمله جاده اشنویه  - ارومیه شدند.

در ادامه مدیر کل اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به همدلی و همکاری مسئولین شهرستان اشنویه در جریان عملیات اجداث پروژه بیمارستان اشنویه، از آغاز عملیات لکه گیری و پر کردن چاله های جاده اشنویه  - ارومیه خبر داد و گفت: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی عملیات لکه گیری و آسفالت جاده اشنویه  - ارومیه متوقف شده بود که با عقد قرارداد جدید عملیات بهسازی این مسیر مجدداً آغاز می شود.

مهندس مشاور و پیمانکار پروژه بیمارستان اشنویه نیز در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کل پیشرفت پروژه بیمارستان اشنویه هم اکنون 26 درصد بوده و این بیمارستان از 64 به 77 تخت ارتقا پیدا کرده است.

در پایان این بازدید، معاون وزیر راه و شهرسازی به پایان پروژه در سال 96 اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات مالی در تامین اعتبار پروژه خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده امسال اعتبارات خوبی به پروژه تزریق خواهد شد و ان شاء الله پروژه احداث بیمارستان 77 تختخوابی اشنویه پایان سال 96 به اتمام می رسد.

 

وی اظهار کرد: بیمارستان به گونه ای طراحی شده که پاسخگوی تمام نیازهای تخصصی شهرستان خواهد بود و امیدواریم بعداز پایان احداث بیمارستان ، عملیات تجهیز آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه جاده اشنویه  - ارومیه دارای جاذبه های متعدد گردشگری است افزود: جاده اشنویه  - ارومیه دارای چشم اندازهای بسیار زیبای طبیعی و یکی از مناطق گردشگری به شمار می رود و تلاش های خوبی در زمینه تعریض و حذف نقاط حادثه خیز انجام شده است.