صدور 850 هزار کارت ملی در آذربایجان غربی

محمد جوان بعد از ظهر امروز در همایش روسای واحدهای تابعه اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی، برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر دنیا با سرعت سرسام‌آوری در حال رشد و تغییر بوده و کشور ما نیز از نظر امکانات و تکنولوژی و تجهیزات و فن‌آوری به آنها دست یافته است.

وی تصریح کرد: امیدوارم با نظارت سیستمی و تکریم ارباب رجوع بدون سفارش و بدون هیچ منفعتی کار ارباب رجوع را به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی تصریح کرد: با طراحی و نصب سیستم‌های رایانه‌ای می‌توانیم عملکرد کارکنان این اداره را از نظر قانون‌مداری ارباب رجوع را پشتیبانی کنیم تا نارضایتی از بابت خدمات‌رسانی و کوتاه کردن فرآیندها را نداشته باشیم.

این مسؤول افزود: ما می‌توانیم با طراحی سیستم‌های رایانه‌ای این هدف را پوشش دهیم تا طول فرآیند را کمتر کنیم.

جوان اذعان داشت: اصلاح کوتاه کردن فرآیند در برنامه‌کاری اداره ثبت احوال آذربایجان غربی در برنامه تدبیر و امید است باید فرآیند‌ها را کوتاه کنیم.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی با اشاره به توطئه‌های که به کشور ما از سوی استکبار وارد شده، اظهار داشت: ما باید با پشتکار، جدیت و درایت از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم و اگر کوتاهی کنیم شریک جرم آمریکا هستیم .

این مسؤول تصریح کرد: با ارتقای ایستگاه کارت هوشمند با صدور مجوز برای دفاتر پیشخوان و دفاتر پست آذربایجان غربی 850 هزار کارت ملی در طول امسال صادر می‌شود.

در ادامه این مراسم، سعید احمدی رئیس حراست اداره ثبت احوال آذربایجان غربی در خصوص دغدغه های حراست این اداره، اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 850 هزار کارت ملی برای مردم آذربایجان غربی صدور شده است که در طول امسال به دست مردم خواهد رسید.

وی گفت: از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ای که در ثبت احوال آذربایجان غربی وجود داشت، انجام امور ثبت احوال به صورت فیزیکی بود که این مشکل با الکترونیکی شدن امور ثبت احوال رفع شده است.

رئیس حراست اداره ثبت احوال آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نظارت سیستمی را در اولویت کاری خود قرار دادیم و با بررسی اخیر اهمیت و حساسیت موضوع از گزارش را مشاهده کردیم