قتل شبانه اعضای یک خانواده در میاندوآب

به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: شب گذشته، اطلاع حاصل شد که اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و فرزندان در روستای بکتاش میاندوآب به ضرب گلوله کشته شده اند که با اطلاع یافتن از این خبر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه سه نفر از اعضای خانواده در محل کشته شده و دو نفر نیز به توسط بهداری به بیمارستان انتقال یافتند، اظهار کرد: همسایگان با شنیدن صدای گلوله به محل حادثه مراجعه کرده و با مشاهده جنازه اعضای این خانواده موضوع را با پلیس و مراکز درمانی در جریان می گذارند.

وی افزود: متاسفانه سه نفر از اعضای خانواده در این حادثه در دم جان باخته بودند و یکی از دو نفر اعزامی در بیمارستان میاندوآب جان خود را از دست داده و فرد دیگر نیز به ارومیه اعزام شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: در همین راستا نیز شناسایی قاتل یا قاتلین احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت که با شگردهای پلیسی و سرنخ های بدست آمده، قاتل که پا به فرار گذاشته بود  را  در کمتر از سه ساعت با همکاری کارآگاهان  انتظامی استان و شهرستان، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین اختلاف شخصی را علت این حادثه و قتل عنوان کرد