اهدای اعضای بدن یک جوان میاندوآبی به 5 بیمار حیات دوباره بخشید

 اعضای بدن مرحوم سعید محمدی از جمله قلب، کبد، کلیه، پانکراس، پریکارد و غضروف های بین دنده ای بعد از اینکه پزشکان از معالجه و بهبود وی قطع امید کردند، با رضایت والدین وی به بیماران نیازمند در مهاباد، شیراز و تهران اهدا شد.

عزیز محمدی پدر این مرحوم در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه چند روز پیش پسرم را صبح صحیح و سالم در خانه دیدم و رفتم و سپس خبر دادند که در بیمارستان بستری شده است، گفت: بعد از بستری شدن در بیمارستان میاندوآب، پزشکان وی را به ارومیه اعزام کردند.

وی با اشاره اینکه با رضایت قلبی و برای جلب رضای خدا، در نخستین روز از محرم اعضای بدن پسر خود را اهدا کرده است، اظهار کرد: من در بین راه از خداوند شفای پسرم را خواستار شدم ولی خواست الهی این بود که قلب پسر من در بدن بیماران نیازمند بتپد.

رسول محمدی برادر بزرگتر مرحوم محمدی نیز جلب رضای خداوند متعال و شفایافتن بیماران نیازمند که توانایی مالی ندارند را هدف این کار خانواده خود عنوان کرد و گفت: اکنون قلب برادر من در بدن یک هموطن شیرازی می تپد.

پدر و مادر یکی از افرادی که اهل مهاباد بود و کلیه مرحوم محمدی به پسر آنها پیوند زده شده بود نیز در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشکر از خانواده محمدی برای این اهدای عضو، گفت: از خانواده محمدی که با اهدای عضو سبب حیات دوباره برای پسرمان شدند، تشکر می کنیم.

به گفته پزشکان، این جوان دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت خانواده وی، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.