مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نخواهد بود

حجت‌الاسلام محمد هاشمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز 13 آبان، اظهار داشت: لازم است برنامه‌های روز 13 آبان غنی‌تر از هر سال برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این روز به معنای واقعی ارزش‌های انقلابی تجلی یافته است، تصریح کرد: برنامه‌های این روز که به عنوان روز مبارزه با استکبار‌ جهانی نامگذاری شده است باید پیام‌رسان واقعی مبارزه با استکبار باشد.

امام جمعه شهرستان شوط دشمنی دشمنان نظام را تعطیل‌بردار ندانست و گفت: دشمنان همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام هستند، از این‌رو مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نخواهد بود.

هاشمی با اشاره به اینکه آمریکا و همدستانش هیچگاه مورد اعتماد نبوده و نیستند، ادامه داد: در روز مبارزه با استکبار جهانی شاهد به صدا درآمدن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان شوط گفت: باید در این روز دانش‌‌آموزان به همراه اولیای خود در این مراسم حضور یابند، و به دشمنان نظام نشان خواهیم داد که فریب توطئه آنها را نمی‌خوریم.

این مسؤول بر سیاست‌گذاری و تدوین برنامه‌ها برای حضور حداکثری مردم در این روز تاکید کرد و گفت: باید با حضور خود در این روز مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم که زمانی ادعا می‌کردند انقلاب اسلامی پابرجا نخواهد ماند و امروز با حمایت مردم از نظام در لاک خود فرو می‌روند.

امام جمعه شهرستان شوط تصریح کرد: باید نسبت به تشکیل کمیته‌های ستاد مبارزه با استکبار جهانی در این شهرستان تسریع و برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص انجام دهند.