فوت دانشجوی دانشگاه ارومیه به دلیل مسمومیت دارویی

عبدالناصر نظریانی گفت: براساس اعلام خوابگاه دانشجویی دانشگاه متوجه شدیم یکشنبه شب یکی از دانشجویان دختر دچار مسمومیت شده که بلافاصله وی با آمبولانس به درمانگاه منتقل شد.

وی ادامه داد: به تشخیص پزشک درمانگاه وی دارو با دوز بالا مصرف کرده بود که برای درمان بهتر به بیمارستان طالقانی ارومیه اعزام شد ولی با وجود شستشوی معده سحرگاه روز دوشنبه فوت کرد.

نظریانی ادامه داد: بررسی های اولیه نهادهای مختلف نشان می دهد این دانشجو به دلیل هیجانات ناشی از لطمات روحی و روانی اقدام به مصرف دارو با دوز بالا کرده که در نتیجه مسمومیت دارویی نیز فوت کرده است.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه اضافه کرد: وی از دانشجویان ورودی سال ۹۳ در رشته برق از شهرستان مراغه بود که موضوع به خانواده وی نیز منتقل شده و مراتب تسلیت خود و مسئولان دانشگاه را به خانواده این دانشجو ابراز و اعلام کرده ایم.

نظریانی با بیان اینکه وی از دانشجویان خوب این دانشگاه بود گفت: جای تاسف است که امروز جوانان با یک هیجان ساده دچار لطمات روحی و روانی شده و اقدام به چنین کاری می کنند.

وی در خصوص شایعات و حرف و حدیث ها در خصوص فوت این دانشجو نیز گفت: نهادهای متولی و ذیربط در این خصوص در حال بررسی دقیق هستند و تا اعلام قطعی هر اظهارنظری که صورت می گیرد ساخته و پرداخته برخی افراد است.

 

روابط عمومی دانشگاه ارومیه نیز در اطلاعیه ای خبر از فوت یکی از دانشجویان رشته مهندسی برق این دانشگاه به دلیل مسمویت دارویی داد.

در این اطلاعیه آمده است: با نهایت تأسف و تأثر به اطلاع عموم دانشگاهیان می رساند که سرکار خانم پریسا ارشادفر دانشجوی سال سوم رشته برق و مخابرات دانشگاه ارومیه صبحگاه امروز در اثر مسمومیت دارویی و علی رغم اعزام سریع به بیمارستان و اقدامات لازم تیم پزشکی دار فانی را وداع گفت.

ریاست دانشگاه ارومیه ضمن دیدار و ابزار همدردی با پدر متوفی این ضایعه دردناک را به عموم دانشگاهیان به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت برای آن مرحومه مسئلت نمود.