به گزارش افکار نیوز به نقل از خبر انلاین،البته بر همگان واضح و مبرهن است که نگهداری از هر چیزی نیازمند رسیدگی مستمر و سرویس مرتب است. درست است که آقای دکتر گفتهاند آمار مطالعهشدهای وجود ندارد اما تا جایی که نحوه زندگی در شرایط کنونی روشن میکند، سرویس دهان و دندان به صورت مستمر صورت میگیرد و در این زمینه کم و کسری نداریم.

شاید بحثکیفیت مطرح باشد. شاید هم تقصیر، متوجه خود مردم است. عزیزان و ارجمندان مسئول انصافاً در این زمینه چیزی کم نمی‌گذارند. لذا مشکل از جانب خود مردم است که به دهان‌شان رسیدگی و توجه لازم را ندارند و خوب مسواک نمی‌زنند. مردم عزیز کشور با توجه به سرویس مدام و لحظه به لحظه دهان و دندان باید خودشان هم دقت کنند و همیشه مسواک و دهانشویه به همراه داشته باشند و دائمی از آنها استفاده کنند نه روزی یکی، دو مرتبه.

بلوتوثنماز هنرپیشه‌ها

از قرار معلوم ستاد اقامه نماز در جشنواره فیلم فجر از ۱۵۰ مستندساز دعوت کرده تا در نشستی با دبیر این ستاد شرکت کنند تا «قالب‌های ذهنی‌شان برای ساخت فیلم‌های با مضمون نماز ارائه دهند.» از آن میان ۵۱ مستندساز «دعوت ستاد اقامه نماز را اجابت کرده‌اند» لذا به تعبیر خبرگزاری مهر «این جلسه با حضور اکثریت مدعوین رسمیت یافت.»

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی: «در فیلم‌هایتان آدم مثبت باید نمازخوان و آدم منفی تارک نماز باشد.»
۱ - با این حساب آدم مثبت همیشه مثبت می‌ماند و آدم منفی تا ابدالدهر منفی است و هیچ امیدی به اصلاحش نیست.

۲ - ضمناً دیگر ساخت فیلم‌های پلیسی و معمایی هم کلاً منتفی است. همه جذابیت داستان‌هایی از این دست در این نکته نهفته شده که مخاطب تا آخرین لحظات نتواند تشخیص بدهد چه کسی آدم بد اصلی داستان است و چه کسی بی‌گناه. حالا با قاعده‌ای که سفارش شده، با اولین اذان در طول داستان، کل ماجرا لو می‌رود.

۳ - وقت اذان و نماز همه شبکه‌های تلویزیون نماز نشان می‌دهند. برای چه کسی؟ نمازخوان‌ها که دارند همان وقت نمازشان را می‌خوانند. تارک‌الصلاة جماعت هم که به اصل نماز توجه ندارند، چه برسد به دیدن تصاویرش. حالا واقعاً ممکن است با دیدن یک صحنه نماز در فیلم اتفاق خاصی بیفتد؟

دبیر ستاد اقامه نماز: «باید در تولید فیلم‌هایتان از نماز تکریم شود. اینکه چه آدمی با چه قیافه‌ای و چه سابقه‌ای در فیلم‌ها نماز می‌خواند، مهم است. پشت صحنه فیلم‌ها یعنی نشان دادن نماز خواندن بازیگران و عوامل فیلم هم مهم است. باید یک تحول علمی و هنری در فیلم‌های با موضوعات نماز بشود.»

از هماکنون کلیه بلوتوثبازان پیگیر مسائل پیرامون بازیگران سینما منتظر بلوتوثهای نماز بازیگران باشند. البته به شرطی که آقای فرجالله سلحشور تصاویر متحرک را هم تکذیب نکنند.