یکپارچه‌سازی سامانه‌های آموزش و پرورش در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهمین نشست گفت‌وگوی هفته، امروز میزان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود؛ این نشست هر دو هفته یکبار با حضور یکی از اعضای کابینه و با هدف بررسی مسائل مشترک آموزش و پرورش و آن دستگاه‌ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست درباره توسعه شبکه شاد و رفع مسائل و مشکلات توسعه آن، هوشمندسازی مدارس و یکپارچه‌سازی سامانه‌های آموزش و پرورش، گفت‌وگو شد؛ چند مدیرکل استان‌ها، مواردی که را جمع‌بندی کرده بودند به نمایندگی از سایر استان‌ها به استحضار وزیر ارتباطات رساندند و وی هم زمینه‌های کار را مورد بحت قرار دادند و گروه مشترکی حاصل این نشست شد که مسائل را به طور دقیق، جزئی و تفصیلی بررسی کرده و تصمیم‌گیری کنند.

حاجی‌میرزایی افزود: امروز بستر آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا به یک بستر واقعی تبدیل شده است و لازم است برای توسعه این بستر، رفع اشکالات و موانع آن و ایمن‌سازی استفاده دانش‌آموزان از این فضا و بستر، تدابیری اندیشیده شود که مباحث خوبی مطرح شد و امیدوارم با تفاهماتی که به عمل آمد، شاهد پیشرفت کار باشیم.

وی گفت: علت حضور ویدئوکنفرانسی آقای جهرمی در این نشست این بود که یکی از فرزندان ایشان، علائم کرونا را نشان داده بود و تست داده بودند و چون نتیجه تست، عصر امروز مشخص می‌شود، احتیاط کردند که در جمع همکاران ما حاضر شوند.