کشف جهیزیه سرقت شده نوعروس در میاندرود

به گزارش افکار نیوز ،محمدرضا جانبازی امروز در گفتوگو با فارس در میاندرود با اشاره به تلاش شبانهروزی پرسنل انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه از کشف جهیزیه سرقت شده یک نو عروس در این شهرستان خبر داد.

این مسئول ادامه داد: در روزهای پایانی فروردین یک خانواده با مراجعه به کلانتری گهرباران در این شهرستان از سرقت لوازم جهیزیه دختر خود در فاصله چند روز مانده به عروسی وی خبر دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران توانستند با شناسایی افراد مظنون و انجام ماموریت‌های شناسایی چهار نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

جانبازی گفت: لوازم جهیزیه این عروس بدون هیچ کاستی کشف و با هماهنگی مقام قضایی تحویل خانواده وی شد.

فرمانده انتظامی میاندرود همچنین از کشف سه کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک‌ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: در این عملیات که با همکاری پرسنل ستاد مبارزه به مواد مخدر مرکز استان انجام شد هفت نفر دستگیر و به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین با تلاش مأموران پلیس در عملیات‌های جداگانه مقادیری لوازم سرقتی منزل و تجهیزات کشاورزی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال از سارقان کشف شد و همچنین هشت نفر دستگیر و به همراه لوازم سرقتی به مراجع قضایی تحویل شدند.

جانبازی با اشاره به لزوم برقراری نظم و امنیت در سطح شهر از توقیف بیش از ۲۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل انجام حرکات نمایشی و سلب آرامش مردم در این شهرستان خبر داد.

این مسئول از شرکت فرماندهی انتظامی این شهرستان در طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و متذکر شد: با توجه به ظرفیت بالای گردش میاندرود و وجود سواحل زیبا پلیس برای استقرار نظم و امنیت در طرح‌های دریای این شهرستان حضور می‌یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود در این مورد از برخورد پلیس با برهم زنندگان امنیت مردم در نقاط گردشگری این شهرستان خبر داد.