به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، اين زن خطاب به قاضي گفت: شوهرم وضع مالي خوبي دارد و ميتواند حق و حقوق مرا بدهد اما او خسيس است و هربار كه به خريد ميرويم، او نه تنها وسيلهاي برايم نميخرد بلكه با غرور كامل ميگويد همين كه همراهت بودهام از همه چيز مهمتر است.

وی با بیان اینکه هفت سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، افزود: در این هفت سال آرزو بر دلم مانده است که شوهرم هدیه‌ای برایم بگیرد، دیگر نمی‌خواهم با شوهر خسیس خود به زندگی ادامه دهم و علاوه بر طلاق خواهان مهریه ۱۰۰ سکه‌ای خود هستم و می‌دانم که شوهرم از عهده پرداخت مهریه‌ام به صورت یکجا برمی‌آید زیرا او از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارد.


زن جوان با اشاره به اینکه خوشحالم که فرزندی نداریم، ادامه داد: شوهرم زمانی که من بیمار می شوم من را به دلیل گران بودن ویزیت، دکتر نمی‌برد. اما همه خریدهای منزل مادرش را انجام می‌دهد و یک ریال هم بابت خریدها از خانواده‌اش دریافت نمی‌کند.


وی افزود: ما و خانواده شوهرم با یکدیگر همسایه بودیم و بعد از مدتی پدر شوهرم به دلیل علاقه فراوانی که به من داشت از من خواستگاری کرد و با موافقت خانواده‌ها ما به عقد یکدیگر در آمدیم، اما متاسفانه چند سالی است که پدر شوهرم فوت کرده است و دیگر کسی نیست که مشکل‌هایم را با او در میان بگذارم.


در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن با بیان اینکه من همسرم را دوست دارم گفت: من برای شادی همسرم هرکاری انجام می‌دهم، اما همسرم بیشتر از رسیدگی من به خانواده‌ام ناراحت است و خسیس بودن من را بهانه کرده است، در واقع باید به این موضوع رسیدگی کرد.


وی ادامه داد: همسرم باید این موضوع را درک کند که من نمی‌خواهم اختلافی بین من و خانواده‌ام پیش بیاید و به دلیل اینکه تنها پسر هستم باید از خانواده‌ام حمایت کنم، بنابراین همسرم باید با موضوع خرید و تامین وسایل موردنیاز خانواده‌ام از طرف من کنار بیاید.


در ادامه روند رسیدگی به پرونده این زوج، زن جوان بیان کرد: من خواهان طلاق و مهریه‌ام هستم و شوهرم نباید با این موضوعاتی که مطرح می‌کند از دادن مهریه امتناع کند، همچنین اعتقاد دارم که شوهرم خسیس است.


زن جوان خاطرنشان کرد: راستش من با موضوع تامین رفاه خانواده شوهرم توسط شوهرم مخالف هستم و نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم، بنابراین شوهرم نباید به خانواده‌اش کمک کرده و خرج آنها را بدهد و یا اگر خیلی علاقه دارد برای خانواده‌اش خرید کند باید در قبال دریافت وجه نقد از خانواده‌اش، برای آنها خرید کند.


وی افزود: درست است که شوهرم تنها پسر خانواده است و به دلیل فوت پدرش تمام خرج خانواده‌اش را می‌دهد ولی من با این موضوع مشکل دارم و تمام اختلافات ما برسر این موضوع است.



قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، زن جوان را به مصالحه دعوت کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.