سرقت ۱۵ میلیارد ریالی طلا، وجه نقد و ساعت مچی از یک منزل

 سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: شاکی با مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد، به اتفاق پدر و مادرش در ساختمان ۵ واحدی که تمامی اعضای ساختمان از اقوام نزدیک آن‌ها هستند، در جنوب تهران سکونت دارند.

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، ساعت ۱۹:۳۰ پانزدهم آذر ماه مادر وی با مراجعه به گاوصندوق داخل آپارتمان متوجه شد اموال داخل گاو صندوق از قبیل طلاجات، وجه نقد و ساعت مچی به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال سرقت شده و از تاریخ و زمان سرقت بی اطلاع است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با حضور کارآگاهان در محل و انجام بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سارق یا سارقان از نگهداری اموال در منزل مطلع بوده و به کلید گاو صندوق دسترسی داشته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه داخلی بودن سرقت به ذهن کارآگاهان متبادر و تمام اهالی ساختمان به محوطه پارکینگ دعوت و تحقیق اولیه صورت گرفت، افزود: شاکی مجددا در هجدهم آذرماه به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد، با توجه به عملکرد کاملا حرفه‌ای و ماهرانه پلیس در برخورد با اهالی ساختمان، سارق تمامی اموال مسروقه را در محلی در زیرزمین منزل قرار داده است و تمامی اموال سرقتی کشف شده و برای حفظ آبروی خانوادگی خواستار مختومه شدن پرونده را داشت.