توزیع هرنوع سیم‌کارت در داخل مدارس جرم است

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، حمیدرضا حاجیبابایی در حاشیه گردهمایی دوسالانه کارگزاران فرهنگی که در سالن همایشهای غدیر مجتمع ولایت در کمیته امداد برگزار شد با اشاره به افزایش تعاملات امداد و آموزش و پرورش اظهار داشت: کمیته امداد دارای ظرفیتهای قابل قبولی در بخش فرهنگی است که آموزش و پرورش بنا دارد از ظرفیتهای موجود استفاده ببرد.

وی تصریح کرد: طی سالهای گذشته همکاری‌های خوبی بین مجموعه امداد با آموزش و پرورش صورت گرفته است که این تعاملات و همکاری‌ها در سال جاری افزایش می‌یابد.

حاجی‌بابایی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با هیچ شرکتی در خصوص توزیع سیم کارت قراردادی نبسته است تأکید کرد: توزیع هرنوع سیم کارت در داخل مدارس جرم محسوب می‌شود و هر فردی که اقدام به این عمل کند با وی برخورد شدیدی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: یک شرکتی در ابتدا قصد داشت ۱۲ میلیون قطعه سی. دی قرآنی در آموزش و پرورش توزیع کند که ما ابتدا با آن موافقت کردیم سپس آنها قصد فروش سی‌. دی‌ها را داشتند که با مخالفت وزارت آموزش و پرورش روبرو شدند و ما به آنها اعلام کردیم که خریداری سی. دی‌ها نیستیم.

حاجی‌بابایی بیان داشت: در ادامه شرکت مذکور بنا داشت تبلیغات همراه اول را روی سی. دی‌های اشاره شده تبلیغ کند و حال اینکه چه کسی و از کجا و پشت پرده با این شرکت قرارداد بسته بنده کاری ندارم ولی اعلام می‌کنم توزیع هر نوع سیم‌کارت در داخل مدارس جرم است.

وی تأکید کرد: آموزش و پرورش با هر فردی که اقدام به توزیع سیمکارتها در داخل مدارس کند برخورد شدید انجام میدهد.