لزوم تامین بودجه ۳۰ میلیارد تومانی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: در حال بازسازی اساسی ۴ خوابگاه دانشگاه تهران هستیم.

او افزود: به ساخت دو خوابگاه اقدام کرده ایم وقصد کلنگ زنی یک خوابگاه دیگر را داریم، همچنین باید بگویم که خبر منتشر شده مبنی بر ساخت خوابگاه‌هایی با ۲ هزار ظرفیت در دانشگاه تهران صحت ندارد.

حبیبا تصریح کرد: باتوجه به قرار گرفتن در آخر سال با کمبود بودجه برای ساخت خوابگاه ‌ها مواجه شده ایم بنابراین به ۲ تا ۳ میلیارد تومان پول احتیاج داریم تا بتوانیم یکی از خوابگاه‌ها را با ظرفیت هزار نفری و با کمک خیرین و دولت بسازیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره وضعیت ساخت و ارتقای خوابگاه‌های متاهلی گفت: در تفاهم نامه‌ای با کمک خیرین برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی باظرفیت ۱۱۰ واحد متاهلی اقداماتی انجام داده ایم و منتظراعلام آمادگی خیرین هستیم تا بتوانیم کلنگ زنی کنیم.

حبیبا با بیان اینکه برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی پیش بینی ما تامین بودجه ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومانی است، تاکید کرد: هر واحد از خوابگاه‌های متاهلی به سرویس بهداشتی، حمام، کابینت و مابقی امکانات احتیاج دارد که برای ساخت و ساز آن بودجه زیادی را باید تامین کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان یادآوری کرد: در حال بازسازی اساسی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در سطح شهر هستیم که در زمان بازگشایی دانشگاه و حضور دانشجویان می‌تواند حدود ۱۱۰۰ دانشجو را با امکانات و تجهیزات بالا پوشش دهد.