کشف ۵ میلیارد تومانی لوازم یدکی قاچاق خودروهای خارجی

 رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 6 هزار و 30 عدد انواع لوازم یدکی خودروهای خارجی شامل؛ در،گلگیر ،میل تعادل، واشر و....که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده بود خبر داد.  

  سردار "علی ذوالقدری" در تشریح جزییات این خبر گفت:روز گذشته نوزدهم بهمن ماه،ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دپوی مقادیر قابل توجهی از لوازم یدکی خودرو های خارجی در یک انبار در حوالی گردنه تنباکویی در بزرگراه امام رضاع(ع) مطلع شد و بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود:با توجه به اینکه بررسی های اولیه مأموران پلیس حاکی از صحت این خبر داشت، لذا نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازرسی از محل و بازداشت مالک انبار موصوف صادر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از انبار مذکور 6 هزار و 30 عدد انواع لوازم خودرو شامل در،گلگیر ،میل تعادل، واشر و....مربوط به خودروهای خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده بود،کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد،خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود 50میلیارد ریال برآورد کرده اند.