به گزارش افکارنیوز، پيام گستران انديشه به همت جمعي از اساتيد و فارغ التحصيلان رشته علوم ارتباطات اجتماعي فعاليت رسمي خود را همزمان با روز جهاني ارتباطات آغاز كرد.

این سایت در واقع بانک اطلاعاتی رشته های مرتبط با علوم ارتباطات اجتماعی است و به صورت تخصصی به اطلاع رسانی در حوزه " روابط عمومی " و " روزنامه نگاری " خواهد پرداخت.

سایت پیام گستران اندیشه در ۱۰بخش مختلف به اطلاع رسانی در این حوزه خواهد پرداخت. آخرین تغییرات آزمون ها، رشته ها و گرایش های علوم ارتباطات اجتماعی در دانشگاه های مختلف کشور در قسمت " رشته ها و گرایش ها " و همچنین فعالیت های مربوط به انجمن های صنفی و مطبوعاتی در بخش " انجمن های صنفی و تخصصی " معرفی خواهند شد.

همچنین دانشجویان و علاقه مندان این حوزه می توانند مقالات علمی و پژوهش های مختلف رشته های علوم ارتباطات(روزنامه نگاری و روابط عمومی) در قسمت های مربوطه مشاهده و یا حتی مقالات خود را جهت استفاده دیگران معرفی نمایند.

در بخش " تبلیغات خلاق " سعی برآن شده است تا نمونه های مختلف تبلیغاتی که رتبه های برتر جهانی را کسب کرده اند جهت استفاده و الگو گرفتن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

به منظور کمک به سازمان ها، رسانه ها و دانش آموختگان این رشته ارزشمند، واحدی با عنوان " کاریاب " راه اندازی شده است تا اطلاعیه های متقاضیان اشتغال و نیازمندان خدمات در این رشته به طور رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. شما نیز می توانید با معرفی و ارسال رزومه خود و یا فرد مورد نیازتان، آکهی خود را در معرض دید همگان قرار دهید.

حاصل بیش از یک دهه مطالعه، تحقیق و فعالیت در رسانه های مختلف و همچنین ساعت ها مشاوره با برترین های روابط عمومی ایران را جهت آموزش و تبادل اطلاعات با هدف توسعه کشور در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
به همین منظور بر آن شدیم تا با یاری شما عزیزانی که مخاطب ما هستید بتوانیم دانشجویان و یا علاقه مندان علوم ارتباطات اجتماعی را راهنمایی نماییم. لذا گروه مشاوران پیام گستران اندیشه این اولین مرجع تخصصی ارتباطات را راه اندازی نمود.

ضمن تبریک روز روز جهانی ارتباطات به اهالی آن از شما و
همه علاقه مندان و دانشجویان
هر آن کس که در رسانه فعالیت می کند
و هر آن کس که در روابط عمومی مشغول است
دعوت به عمل می آید تا به این جمع حرفه ای و صمیمی این گروه بپیوندد تا این مکان پاتوقی باشد برای ارتباطاتی ها.

پیام گستران اندیشه عقیده دارد
" ارتباطات محور توسعه است "

مرجع تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی به آدرس های http: / / pgac. ir / و http: / / www. ۳۷۵۰۰۷۶. com / از هم اکنون در دسترس قرار دارد.
ما را در تکمیل آن یاری فرمایید.