به گزارش افکار نیوز به نقل از جوان آنلاین،شاهین نجفی خواننده ایرانی مقیم آلمان آهنگی توهین آمیز علیه امام هادی علیهالسلام را روانه بازار کرد و این اقدام خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهمالسلام را بر انگیخت و قلب آنها را به درد آورد.

البته این اولین باری نبود که امام هادی علیه سلام توهین می شد چرا که پیش از این توهین به حضرت امام هادی در فضای مجازی کلید خورده بود که نشان از یک برنامه هدایت شده توسط آمریکا و رژیم صهیونیصتی دارد.

ماجرا اما از این قرار بود که فعالان ضد دین با انتشار چند صفحه در برخی شبکه‌های اجتماعی فضا را برای توهین به امام معصوم شیعیان فراهم کردند. در همان زمان، این حرکت با پاسخ کوبنده فعالان مجازی روبرو و تقریبا خنثی شد.

بررسی ها در همان زمان نشان داد که کاربران ضد دین، فعالان معمولی فضای مجازی نیستند. این کاربران به طور هماهنگ و با برنامه‌ریزی قبلی را بر یک موضوع خاص تمرکز می‌کنند و باعثتنش در فضای مجازی می‌شوند.

همکاری این افراد با کسانی که به دیدگاه‌های دولت اسرائیل نزدیک هستند، این حدس را تقویت می‌کند که در پشت پرده بسیاری از فعالیت‌های ضد دین، رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد.

از قضا خبری نیز اخیرا منتشر شده است که خواننده موسیقی موهن نسبت به امام معصوم، پناهندگی رژیم صهیونیستی را دریافت کرده است که نشان از استقبال این رژیم منحوس از فعالیت‌های ضددین دارد.

بعد از انتشار این آهنگ در فضای مجازی اما، موج اعتراضات گسترده آغاز شد تا جایی که بسیاری از مراجع تقلید تشیع از جمله آیات «لطف‌الله صافی گلپایگانی»، «ناصر مکارم شیرازی»، «مسلم ملکوتی»، «محمدعلی علوی گرگانی»، «حسین نوری همدانی»، «جعفر سبحانی» این ترانه را موجب ارتداد و توهین به مقدسات دانستند.

در این میان اما مردم هم بیکار ننشستند و همگام با مراجع تقلید خود برای از ریشه خشکاندن این اقدام توهین آمیز پیش قدم شدند و موج جایزه ها برای تشویق به اعدام این خواننده هتاک آغاز شد.

«حامد زمانی» یکی از خوانندگان جوان، از پیش تازان این اقدام بود و جایزه‌ای را برای مجری حکم اعدام فرد هتاک تعیین کرد. او در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «اینجانب حامد زمانی به عنوان عضو کوچکی از جامعه موسیقی کشور به همراه جمعی از دوستان در پی اقدام هتاکانه شاهین نجفی که بر اساس فقه دینی ما سب اهل‌بیت(ع) و نبی مکرم اسلام(ص) است، به هر شخص و گروهی که این اعدام انقلابی را انجام دهد، ۱۰ میلیون تومان که در حد وسع بنده حقیر می‌باشد، هدیه اهدا خواهم کرد، هر چند این مهدورالدم ارزش ریالی ندارد، اما برای جلوگیری از رواج هتک حرمت اهل‌بیت پیامبر(ص) از همه متدینین دعوت می‌کنم که در این دفع فتنه ما را یاری کنند».

جوان دیگری که در این زمینه پیش قدم شد، «سید مهدی موسوی» یکی از جوانان دهه ۶۰ است که در وبلاگ خود به نام «مهندس مسلمان» نوشت: «یک حرکت جهادی، هر ایرانی یک جایزه به قاتل شاهین نجفی اعطا کند، من به هر کسی که شاهین نجفی را بکشد، یک ماه حقوقم را همراه با یک پرچم که متعلق به گنبد امام علی(ع) است، را اهدا خواهم کرد».

موسوی مدتی را به عنوان مهندس نقشه‌بردار در حرم امیرالمؤمنین علیه‌السلام مشغول به کار بوده است، توانسته بود پرچم گنبد امام علی علیه‌السلام را به عنوان هدیه دریافت کند، در این خصوص گفت: این پرچم عزیرترین چیزی است که در دست دارم و به هر کسی که بتواند حکم اعدام این مرتد را اجرا کند، به اضافه حقوق یک ماه خود را تقدیم خواهم کرد.
اما این دو مورد تنها تلاش ها برای تشویق به اعدام شاهین نجفی نبود و حرکت ها همچنان ادامه داشت.

در همین حال پایگاه خبری رویداد نیز جایزه دویست هزار دلاری برای اجرای حکم ارتداد شاهین نجفی اختصاص داد و درباره این اقدام بیانیه ای صادر کرد. در بخشی از بیانیه آمده است: «توهین‌های سازمان دهی شده و بسیار شنیع شاهین نجفی نسبت به ساحت مقدس اهل‌بیت و خصوصاً علی‌النقی علیه‌السلام، رویداد را بر آن داشت تا برای اجرای حکم اعدام این مرتد جایزه قابل توجهی را اختصاص دهد، بنابراین تصمیم، هر یک از مومنین که موفق به اجرای حکم اعدام نامبرده شود، با عنایت به احیای سیره عملی امام خمینی(ره) در مجازات قاطعانه هتاکان و عاملان توهین به ساحت مقدس شریعت مبین اسلام، از رویداد این مبلغ را در هر نقطه از جهان با وجه رایج و به شیوه قابل قبولی دریافت خواهد کرد».

خبرهای رسیده از فضای مجازی، نشان می دهد که موج اعتراضات به این خواننده هتاک همچنان ادامه دارد و به نظر میرسد تا روشن شدن تکلیف این توهین همچنان ادامه دار خواهد بود.

حتی اخبار رسیده حکایت از این دارد که شیعیان کشورهای دیگر نیز برای تعیین جایزه و اجرای حکم خواننده هتاک اعلام آمادگی کرده اند.
در هر حال، نکته مهم اینجاست که که عمق نفرت مردم از این حرکت، سبب فعالیت‌های خودجوش متعددی برای مقابله با آن شده است و این نشان دهند ارزشمند بودن مذهب برای مردم دارد.

در کنار همه این حرکتهای اعتراضی اما، از اتفاقات باید اخیر درس هم گرفت.

اتفاقات سازماندهی شده اخیر در توهینن به ائمه اطهار نشان می دهد با اینکه کاربران ضددین بسیار محدود هستند ولی حساب شده و با حمایتهای اسرائیل عمل میکنند. از این رو گاه این فرصت را پیدا میکنند که ذهن و فضای رسانههای داخلی را به خود معطوف کنند و باید برای خنثی سازی اثر این اقدامات روشنگری شود و تدابیر اساسی اندیشیده شود.