۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود/ لزوم ارتقا تولیدات داخلی

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در بیست و یکمین جلسه علنی شورا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اضافه شدن دو راه برای مسیر قم، اظهار کرد: من اطلاعی از صحت این خبر ندارم و امروز هم فرصت نشد که جویا شوم، زیرا برای این کار باید مقدمات فراهم شود. همچنین برای انجام چنین اقدامی باید یک سری اجازه‌ها گرفت.

وی ادامه داد: ما امروز صبح برنامه خوبی داشتیم و بیشتر درباره مسائل چند روز پیش خصوصا آبگرفتگی بود، درباره ترافیک هم ما همیشه می‌گوییم که ترافیک نباید باشد، اما وجود دارد و برای کاهش آن راه‌حل‌های زیادی داریم.

رییس شورای شهر تهران گفت: فردا ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد می‌شود و چند آینده هم به این تعداد افزوده می شود، دولت هم تصمیم به کمک دارد، اما شرایط مالی آن را در جریان هستید.

چمران گفت: تلاش ما این است که تولیدات داخلی خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم با محصولات خارجی رقابت کنیم.

 رییس شورای شهر تهران اظهار کرد: ١٨ آبان ماه روز ملی کیفیت است، مساله‌ای که ما در کشورمان به دلایل مختلف باید به ان اهمیت بدهیم زیرا تلاش ما این است که تولیدات داخلی خود را ارتقا ببخشیم.

وی ادامه داد: زیرا بتوانیم با محصولات خارجی رقابت کنیم و حتی برات از ان‌ها هم باشیم، کیفیت در همه جا قابل سنجش است، موضوع دیگر بحث درگیری دریایی بین قایق‌های سپاه و کسانی که نفت کش ما را سرقت کردند، است.

۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود/ لزوم ارتقا تولیدات داخلی

چمران گفت: با عملیات حساب شده و شجاعانه براداران ما در خلیج فارس، موفقیت پیروزی نصیب ما شد و نفت کش در سوم آبان ماه ساعت ٨ صبح در بندرعباس مستقر شود که تبریک می‌گوییم. انشالله همیشه موفقیت‌ها باشد و درس عبرت بگیریم.

رییس شورای شهر تهران بیان کرد: همه شجاعن‌ها به دلیل حمایت‌های ملت ماست، بحث دیگر درباره بارندگی اخیر بود که تلاش‌های خوبی انجام شد و توانستند با موفقیت پشت سر بگذارند که از تلاشگران سپاس گزار هستیم.