به گزارش افکارنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: مسافران و گردشگران با قدری كندی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی استان هستند و با كمی تاخیر به مقاصد خود خواهند رسید .

وی پیش بینی کرد تراکم ترافیکی در ساعات آینده در جاده های اصلی استان به سمت تهران بیشتر شود و شاهد حجم انبوهی از وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود.

محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز، اظهار داشت: از ساعت ۱۱ شب گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز(یکشنبه) جاده از آمل به سمت تهران یکطرفه تا تا مسافرین با آرامش به ادامه مسیر بپردازند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیتهای ترافیکی فردا(دوشنبه) در راه های اصلی استان، گفت: این طرح به منظور تردد آسان و با آرامش مسافران در جاده های هراز و فیروزکوه اعمال شده است.

محمد نژاد تاکید کرد: عبور و مرو تریلی و کامیون از جاده های هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و فقط خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی می توانند از جاده فیروزکوه تردد کنند.

وی از آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت : نیروهای پلیس استان درجادههای استان مستقر هستند تاخدمات لازم رابه مسافران و گردشگران ارائه كنند .