تبلیغ کالاهای خارجی ازصداسیما ممنوع

به گزارش افکار نیوز،غلامرضا مصباحیمقدم در گفتوگو با فارس ،در خصوص جمعآوری تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر اظهار داشت: در مجلس طرحی با عنوان حمایت از تولید ملی تصویب شده است که با توجه به آن تبلیغ کالاهای خارجی از طرف صداسیما و در مکانهای عمومی ممنوع اعلام شده و این قانون به دستگاهها و دولت ابلاغ شده است.

وی افزود: نظر مجلس در خصوص ممنوعیت تبلیغات کالای خارجی خیلی روشن است که این کار به نفع تولید ملی نیست بلکه به زیان آن است و مجلس به شدت با این کار مخالف است.

مصباحی مقدم ادامه داد: از گذشته هم مسئولان در خصوص تبلیغات کالای خارجی تذکر داده‌اند و تبلیغات کالاهای خارجی در صداسیما و مکان‌های عمومی را به نفع و صلاح کشور و ملت ندانسته‌اند.

نماینده مجلس بیان داشت: متأسفانه به خاطر منافعی که این تبلیغات دارد دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها رعایت نمی‌کنند که لازم است برای رعایت حمایت از تولید ملی این کار را انجام دهند و از انجام تبلیغات ممانعت کنند.

مصباحی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: شهرداریها و دستگاهها برای عمل به شعارحمایت از تولید ملی دیگر به قراردهای بسته شده در زمینه تبلیغ کالاهای خارجی ادامه ندهند.