کتاب درسی نظام جدید از کجا بخرم؟

در ایران کنکور سراسری یکی از تاثیرگذارترین عوامل مهم در انتخاب شغل آینده است؛ به همین دلیل بسیاری از افراد بعد از اتمام سربازی نیز دوباره می‌خواهند در آزمون سراسری شرکت و برای داشتن شغلی امن در آینده تلاش کنند. از طرفی افرادی نیز هستند که سال‌ها پیش کنکور داده‌اند و اما به دلیل عدم وجود امنیت شغلی دوباره قصد دارند که در کنکور سراسری شرکت کنند. باتوجه به تغییرات کتاب درسی نظام جدید، متقاضیان کنکور سراسری باید آخرین کتابی که آموزش و پرورش کشور عرضه کرده است را تهیه کنند. بهترین منابع برای کنکور سراسری قبل از هر چیزی کتاب درسی است. خوشبختانه روش‌های مختلفی برای تهیه کتاب درسی وجود دارد و هیچ دانش‌آموز و متقاضی کنکوری بدون کتاب نمی‌ماند. اما با این حال متقاضیان جدید کنکور سراسری، کتاب درسی نظام جدید را از کجا باید خرید کنند؟ بعد از خواندن این مقاله به شما اطمینان می‌دهیم که به راحتی می‌توانید کلیه کتاب‌های درسی نظام جدید خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کنید.

 

خرید کتاب درسی نظام جدید از طریق ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی کشور

مدارس مسئول تهیه کتاب درسی نظام جدید دانش‌آموزان هستند. دانش‌آموزان هنگام ثبت نام در مدرسه هزینه کتاب‌های درسی خود را به مدرسه می‌پردازند و مسولان مدرسه نیز موظف‌اند اسامی دانش‌آموزان هر پایه را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی کشور به‌صورت گروهی ثبت نام کنند. در شهریور ماه نیز در تاریخ مشخصی کتاب‌ها به دانش‌آموزان تحویل داده می‌شود.

تهیه کتاب درسی نظام جدید از کتابفروشی‌های معتبر سطح کشور

هر چند سال یکبار کتاب درسی با تغییراتی قابل توجهی همراه می‌شود. به همین دلیل اگر پشت کنکوری هستید یا بعد از مدت‌ها دوری از کنکور می‌خواهید تلاش جدی‌تری داشته باشید، باید حتماً کتاب درسی نظام جدید را تهیه کنید. توجه داشته باشید که متقاضیان پشت کنکوری و متقاضیان بزرگسال جدید نمی‌توانند کتاب‌های درسی نظام جدید خود را از مدرسه تهیه کنند. مدارس نسبت به تهیه کتاب برای دانش‌آموزانی که در مدرسه ثبت نام کرده‌اند موظف به تهیه کتاب درس نظام جدید هستند؛ اما بهتر است که بدانید مدارس نسبت به متقاضیان کنکوری و پشت کنکوری برای تهیه کتاب هیچ‌گونه تعهدی ندارند. به همین دلیل باید از کتابفروشی‌های معتبر توزیع کتاب درسی در سراسر کشور کتاب درسی نظام جدید را تهیه کرد.

خرید آنلاین سریع‌ترین راه تهیه کتاب درسی نظام جدید است!

زمان برای یک کنکوری حکم طلا را دارد به همین دلیل بهترین راه برای صرفه‌جویی در زمان و تهیه کتاب درسی نظام جدید خرید آنلاین است! امروزه در هر نقطه‌ای از ایران هستید امکان سفارش کتاب دانشگاهی، کتاب درسی نظام جدید و کتاب‌های کمک درسی به‌صورت اینترنتی فراهم آمده است. پس بجای اینکه وقت‌تان را به دنبال کتاب درسی هدر دهید، گوشی و لپ‌تاپ خود را بردارید و کتاب‌های مورد نیاز خود را آنلاین سفارش دهید! آیا میدانید؟ کتاب درسی نظام جدید را از کدام فروشگاه اینترنتی بخریم؟ در ادامه بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب درسی در ایران را معرفی می‌کنیم.

61

مارکا کتاب، بزرگ‌ترین مرجع آنلاین خرید کتاب درسی در ایران

بانک کتاب مارکا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید کتاب درسی نظام جدید در ایران است. در سراسر ایران با فروشگاه آنلاین بانک کتاب مارکا در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید کلیه کتاب‌های درسی مورد نیاز خود را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مارکا کتاب در طول سال همیشه موجودی کاملی از کتاب‌های درسی و دانشگاهی را دارد و با خیال راحت می‌توانید بدون صرف وقت اضافی در فروشگاه‌های فیزیکی، کتاب‌های درسی خود را تهیه کنید.

دانشجویان نیز می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را مانند خرید کتاب اندیشه اسلامی 1 یا کتب تخصصی خود را به‌صورت اینترنتی از بانک کتاب مارکا سفارش دهند.

چرا کتاب درسی نظام جدید خود را از مارکا کتاب بخریم؟

زمان برای دانش‌آموزان و پشت کنکوری‌ها بسیار مهم است؛ به خصوص برای فردی که بعد از مدت‌ها دوباره می‌خواهد کنکور دهد. در کنکور سراسری می‌توان به‌صورت متعدد کنکور داد؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانیم سال بعد نیز شرایط کنکور دادن را داشته باشیم. به همین دلیل ضروری است نسبت به زمان حساس باشیم و وقت خود را صرف مطالعه دروس کنیم. خرید کتاب درسی و کمک آموزشی به‌صورت اینترنتی از مهم‌ترین کار‌هایی است که می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان انجام دهید. در مارکا کتاب علاوه‌بر کتاب درسی می‌توانید انواع کتاب‌های کمک درسی و المپیاد مانند فیزیک هالیدی، iq و میکروطبقه‌بندی گاج و صد‌ها کتاب کمک آموزشی دیگر را نیز سفارش دهید!

1.امکان خرید کتاب درسی تک جلدی به صورت آزاد از بانک کتاب مارکا

خوشبختانه بانک کتاب مارکا این امکان را برای دانش‌آموزان به وجود آورده که بتوانند کتاب‌های کمک درسی خود را به‌صورت تک جلدی نیز خریداری کنند. چنانچه کتاب درسی خود را گم کردید یا بر اثر حاشیه‌نویسی که در کتاب انجام داده‌اید دیگر به خوبی قابل استفاده نیست نگران نباشید؛ در بانک کتاب مارکا می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه کتاب‌های درسی مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

62

2.ارسال سریع و رایگان سفارش‌های بالای 180 هزار تومان در مارکا کتاب

در فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب چنانچه مجموعه خرید شما بیش از 180 هزار تومان باشد، ارسال کتاب‌های شما به‌صورت رایگان خواهد بود. در تمام روز سال اگر تا ساعت 12 سفارش خود را در مارکا کتاب ثبت کنید، توزیع کتاب در همان روز انجام خواهد شد. مارکا کتاب کاملاً به شرایط خاص کنکوری‌ها واقف است و ارسال کتاب‌های کنکوری‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار خود قرار خواهد داد تا دانش آموان و پشت کنکوری‌های عزیز بتوانند کتاب‌های مورد نیازشان را بدون فوت وقت درب منزل دریافت کنند.

3.خرید آنلاین کتاب درسی نظام جدید از بانک کتاب مارکا ارزان‌تر است! با یک تیر سه نشان بزنید!

مارکا کتاب همیشه برای کاربران به خصوص کنکوری‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر دارد. به همین دلیل می‌توانید هم کلیه کتاب‌های خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و هم کتاب‌هایتان را رایگان درب منزل تحویل بگیرید. از طرفی در مقایسه با خرید حضوری هم زمان بسیار کمتری را صرف و هم کتاب‌های خود را ارزان‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی خریداری می‌کنید!

4.دسترسی به کامل‌ترین کتاب‌های کمک درسی در بانک کتاب مارکا

تسلط به مباحث درسی آن هم بدون کلاس یا کتاب کمک آموزشی دشوار است. بانک کتاب مارکا کامل‌ترین آرشیو کتاب‌های کمک درسی در ایران است؛ شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید کتاب‌های کمک درسی از انتشارات گاج، قلم چی، مهر و ماه، مبتکران و ده‌ها انتشاراتی دیگر را در بانک کتاب مارکا خریداری کنید. برای اینکه در زمان صرفه‌جویی کنید پیشنهاد می‌کنیم که همزمان با سفارش کتاب درسی نظام جدید خود کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز خود را نیز ثبت سفارش کنید.

با بانک کتاب مارکا یک گام به موفقیت در کنکور نزدیک‌تر هستید!

برای موفقیت در کنکور ضروری است که به منابع معتبر، دسترسی سریع و آسانی داشته باشید. اگر می‌خواهید در کنکور موفق شوید باید سبک زندگی‌تان به‌گونه‌ای باشد که بهترین مدیریت زمان را برای خود رقم بزنید. هم‌اکنون در مارکا کتاب امکان تهیه کتاب‌های درسی نظام جدید به‌صورت اینترنتی فراهم آمده است تا بتوانید سریع‌تر به کتاب‌های درسی خود دسترسی داشته باشید و برنامه‌ریزی برای کنکور خود را شروع کنید. با مارکا کتاب همیشه یک گام به موفقیت در کنکور نزدیک‌تر هستید! برای خرید کتاب درسی هم اکنون به وب‌سایت مارکا کتاب مراجعه کنید!