فصل‌واره‌های فرهنگی برای عموم مردم برگزار می‌شود

 اختتامیه اولین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثارعصر امروز با تجلیل از برگزیدگان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه اختتامیه اولین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار در جمع خبرنگاران گفت: در دوره اخیر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه مردمی سازی برنامه‌های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی صورت گرفته که استان‌های ما با تکیه بر سایر نهاد‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های فرهنگی را به میدان، محلات و گلزار شهدا ببارند و در کف میدان برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی افزود: همان طور که در این جشواره شاهد بودید، گروه‌های مختلف در حوزه‌های هنری و مجموعه‌های محلات مختلف شهر‌های کشور هم ظرفیت فرهنگی هنری آن‌ها دیده شود و هم نزدیک به عموم مردم شود.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که حالت کلی و کلان دارد و در سطح ملی برنامه ریزی می‌شود و اجرای آن در سالن‌هایی با فضای بسته اجرا می‌شود، تعداد مخاطبینش محدود هستند و برای قشر خاصی از جامعه هستند در این برنامه‌ها سعی می‌کنیم این برنامه‌ها را برای عام سازی مخاطبین اجرا شود، که همه مردم به نحوی این برنامه‌ها را ببینند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: باتوجه به اینکه فصل اول این فصل‌واره در شهرستان‌های استان‌ها تهران برگزار شد، در تلاش هستیم در فصل‌های دیگر در استان‌های مختلف کشور این فصل‌واره برگزار شود و یک رقابت بین استانی هم شکل بگیرد.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان گفت: برنامه‌های دیگری هم وجود دارد، که به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید برنامه‌های مختلفی از مسابقات رالی تا برنامه‌های ورزشی و فرهنگی هنری در استان‌های کشور برگزار می‌شود و در حال تلاش هستیم که عموم جامعه از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثار گران برخورد دار شود.  

فصل‌واره‌های فرهنگی برای عموم مردم برگزار می‌شود


در مراسم اختتامیه اولین فصل واره فرهنگی هنری ایثار از ۱۰۸ هنرمند در رشته‌های مختلف سرود، نمایشنامه نویسی، طراحی و ایده، طراحی پوستر و عکس، نماهنگ، عکس، تئاتر خیابانی و موسیقی در سطح شهرستان‌های استان تهران تقدیر شد.