بازگشت به وطن پس از ۵ سال

آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم آل الله «امیرعلی محمدیان»، هم‌زمان با شب شهادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) که  پس از ۵ سال، تفحص شده و به وطن بازگشته است، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرری برگزار شد. 

در این مراسم که عصر امروز از فلکه اول محله دولت آباد شروع شد، مردم شهیدپرور ری و عاشقان اهل بیت علیهم السلام با سر دادن شعارهای «یا زهرا(س)»، «یا زینب(س)»، «لااله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» پیکر پاک این شهید سرافراز را تا فلکه سوم محله دولت آباد بدرقه کردند.

همچنین پس از نماز مغرب و عشا آیین وداع در شهرک شهید بروجردی، بیت الشهدا برگزار و پیکر این شهید مطهر فردا پنجشنبه در قطعه ۵۰ گلزار شهدا بهشت زهرا(س) خاکسپاری خواهد شد.

بازگشت به وطن پس از ۵ سال

 پیکر مطهر شهید مدافع حرم امیرعلی محمدیان، سرانجام پس از گذشت ۵ سال به تازگی در جبهه های نبرد علیه داعش در کشور سوریه تفحص و به میهن اسلامی بازگردانده شده است. این شهید قهرمان در اسفندماه سال ۱۳۹۵ در منطقه عملیاتی خانطومان سوریه به شهادت رسیده و پیکر پاکش در همان محل شهادت باقی مانده بود و در آن زمان امکان انتقال پیکر مهیا نشد. شهید محمدیان از متولدین سال ۱۳۷۱‌ در محله دولت آباد شهرری بوده است.