لزوم ترخیص خودرو‌های توقیفی از پارکینگ ها/ اعمال قانون به نفع سلامت مردم است
سردار حسین اشتری در همایش سراسری پلیس راهور ناجا گفت: بحث نقاط حادثه خیز، دوربین ها، نصب سامانه سپهتن بر روی کامیون‌ها و تریلر‌ها از جمله مواردی است که با وزارت راه و شهرسازی مکاتباتی صورت گرفت و جلساتی با وزیر تشکیل شد تا اقدامات لازم در این حوزه‌ها انجام شود.

وی افزود: امیدواریم در دولت مردمی ولایی و انقلابی سیزدهم، مشکلات به زمین مانده پرداخته شود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: یکی از خدمات تاثیر گذار ما باید کنترل تردد، ارتقای فرهنگ ترافیک و برداشتن موانع جانباختگان رانندگی باشد که در حال حاضر اقدامات قابل توجهی در این حوزه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: برای انجام اقدامات ما باید نقشه راهی تهیه شود و سهم دستگاه‌ها مختلف در بحث راهنمایی و رانندگی مشخص و ارتقا پیدا کنند.

سردار اشتری بیان کرد: باید نقاط حادثه خیز شناسایی و موارد آن بررسی شود، سامانه‌های ما باید طراحی و اجرایی شوند، استانداران باید پای کار بیایند.

وی با اشاره به بحث رسوب تعدادی خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ ها، گفت: صد‌ها دستگاه موتورسیکلت و خودروی توقیفی از پارکینگ‌ها ترخیص شدند، باید اموال مردم به صاحبانشان بازگردد، مگر اموالی که دارای حکم توقیف قضایی داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: هر استانی که بیشترین ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌ها را داشته باشد، مورد تشویق ما قرار خواهند گرفت.
 

وی افزود: باید با موتورسوارانی که اقدام به انجام تخلفات و حرکات مخاطره آمیز می‌کنند، با جدیت برخورد شود، ما به دنبال اذیت کردن موتور سواران نیستیم، اما با کسانی که اقدام به انجام تخلف می‌کنند، باید برخورد شود.

سردار اشتری تاکید کرد: امروزه بیش از ۲۰ خدمت توسط سامانه پلیس من در حال ارایه به مردم است، پلیس هوشمند باید روز به روز ارتقا پیدا کند.

وی افزود: باید همکاران ما قانون را در مسیر‌های ترددی به خوبی اجرا و اعمال قانون متخلفان به خوبی و قاطعانه صورت بگیرد، لذا اعمال قانون به نفع سلامت مردم است.

لزوم ترخیص خودرو‌های توقیفی از پارکینگ ها/ اعمال قانون به نفع سلامت مردم است


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس ارتقاء پیدا کرده است، گفت: کلانتری‌ها و پلیس راهور بیشترین تماس را با مردم دارند و هموطنان رفتار ما را ارزیابی می‌کنند.