به گزارش افکارنیوز، رضا سعيديپور در گفتوگو با ايسنا، با تاكيد بر اينكه در صورت صادر نشدن مجوز ورود بانوان به سينماها براي نمايش مسابقات فوتبال، چنين برنامهاي اجرايي نخواهد شد، اظهار كرد: ما سالها روي اين موضوع كار كرديم كه خانوادهها بتوانند در يك محيط كاملا سالم فرهنگي به سينماها بيايند و در كنار يكديگر بدون شنيدن توهين فيلم ببينند.

وی ادامه داد: ما می‌خواستیم چنین فرآیندی را برای نمایش فوتبال‌ها در سینماها هم داشته باشیم تا خانواده‌ها با احساس امنیت بتوانند برای دیدن مسابقات به سینماها بیایند.

مدیر سینما «آزادی» با بیان اینکه حضور خانواده‌ها در سینما باعثتامین امنیت اخلاقی سالن‌ها به هنگام نمایش فوتبال می‌شود، بیان کرد: از دید ما حضور بانوان و خانواده‌ها در سینما به هنگام نمایش فوتبال باعثمی‌شود که امنیت اخلاقی سالن تامین شود؛ چرا که افراد به احترام حضور خانم‌ها مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «سردار کارگر معاون اجتماعی نیروی انتظامی می‌گوید هیجان حاصل از فوتبال در سالن سینما مانند استادیوم‌ها می‌تواند باعثبروز برخی توهین‌ها شود»، گفت: معتقدیم این که افراد با خواهر، مادر و به عبارتی خانواده‌شان برای دیدن فوتبال به سینما بیایند امنیت سالن تضمین می‌شود. حتی اگر در میان خانواده‌ها، چند جوان مجرد نیز حضور داشته باشند، آنها هم به احترام حضور خانواده‌ها و بانوان مسایل اخلاقی را رعایت خواهند کرد.

در چند روز گذشته صحبت‌های مختلفی درباره دریافت مجوز اداره اماکن نیروی انتظامی برای نمایش مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۲ در سینماها شنیده‌شده است و اغلب افراد معتقد بودند سینماداران در اخذ مجوز نمایش فوتبال مشکلی ندارند؛ این در حالی است که شب گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد که تنها برای نمایش فوتبال در سینما مخصوص آقایان موافقت کرده است.

همچنين سردار كارگر ـ معاون اجتماعي نيروي انتظامي ـ صبح امروز (۲۱ خردادماه) در جمع خبرنگاران تاكيد كرد كه هيجان حاصل از فوتبال در سينما باعث ميشود مسايلي كه در استاديوم ميبينيم در سينما نيز بروز كند و به دليل حرمت خانمها ترجيح داديم آنها در سالن حاضر نشوند.