آموزش حضوری برای دانش آموزان بسیار واجب است

شروین مسیح  گفت: در ابتدا باید آموزش‌های مدارس را تفسیر کرد چراکه در مقاطع مختلف این آموزش‌ها تفاوت دارد، خصوصا اکنون که آموزش‌ها تلفیقی از حضوری و مجازی شده است.

ایجاد نظم و انظباط، یادگیری ارتباط جمعی و ارتباط دانش آموزان با یکدیگر همه مواردی است که مربوط به آموزش در دوران تحصیلی دانش آموزان می‌شود. 

کارشناس امور تربیتی ادامه داد: در سال‌های اخیر بحث‌هایی مثل نظم و انظباط و حتی موضوعات مثل ارتباطات جمعی را به دلیل آموزش‌های مجازی نداشتیم و از آن‌ها دور شدیم. موضوعی که مشکل ساز شده است و نشان از خلا‌هایی است که در این دو سال به وجود آمده است و در نتیجه شروع آموزش‌های حضوری برای دانش آموزان بسیار واجب است.

برای حاضر شدن به صورت کاملا حضوری در مدارس راهکار‌های متفاوتی باید در نظر گرفت، چرا که این آموزش‌های حضوری می‌تواند باعث جمع شدن حواس دانش آموزان شود و بنابراین شروع کلاس‌های تلفیقی حرکت بسیار مهم و خوب است و باید هر چه سریعتر به سمت آغاز کلاس‌های حضوری برویم.

آموزش حضوری برای دانش آموزان بسیار واجب است

او اضافه کرد: آموزش تلفیقی مشکلاتی هم دارد، به عنوان مثال در این نوع آموزش گفته می‌شود حضور دانش آموز اجباری نیست و می‌تواند حتی در کلاس درس حاضر نشود؛ و این عدم حضور نظم را از برنامه‌ها می‌گیرد.