دستگیری ۱۷۰ اراذل و اوباش

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، سردار حسين ساجدينيا صبح سهشنبه در تشريح عمليات بزرگ دستگيري اراذل و اوباش پايتخت گفت: در راستاي انجام سلسله طرحهاي ارتقاي امنيت محلات، شب گذشته مرحله سوم از طرح دستگيري و برخورد با اراذل و اوباش پايتخت اجرايي شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۷۰ تن از اراذل و اوباش پایتخت که جملگی دارای پرونده و سابقه شرارت و ناهنجاری بودند، دستگیر شدند گفت: این عملیات بزرگ توسط تمامی پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی پایتخت در سطح تهران اجرا شد.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیرشده به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار خواهند گرفت، گفت: امیدواریم با حکم مناسبی که برای این افراد در نظر گرفته می‌شود شاهد باشیم تا بار دیگر این افراد دست به اعمال مجرمانه و شرارت نزنند.

ساجدی‌نیا همچنین با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های امنیت محلات ادامه خواهد داشت گفت: افراد دستگیرشده که اقدام به عربده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس، خفت‌گیری در سطح محلات، شرارت و غیره کرده بودند با هماهنگی قضایی صبح امروز در محلات گردانده خواهند شد.



کشف حدود یک تن موادمخدر در تهران


فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه از کشف نزدیک به یک تن موادمخدر در حوزه شهر تهران و استان قزوین خبر داد و گفت: در این راستا دو تن از عاملان اصلی این باند نیز دستگیر شدند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه تعدادی اسلحه گرم نیز از این قاچاقچیان کشف و ضبط شده است گفت: در ماه‌های اخیر در حوزه پلیس مبارزه با موادمخدر، طرح‌های زیادی اجرایی شد و قول می‌دهم با انجام طرح‌های مختلف بتوانیم وضعیت مناسبی در حوزه مبارزه با موادمخدر در شهر تهران ایجاد کنیم که این مهم نیازمند همکاری سازمان‌های دیگر است.

به گفته ساجدی‌نیا این موادمخدر در یک مرحله عملیات پلیسی کشف و قاچاقچیان قصد داشتند که این مواد را در سطح شهر تهران و استان‌های همجوار توزیع کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهر تهران در حوزه موادمخدر نسبت به گذشته بهبود یافته است گفت: با این حال مردم شاهد برخی اقدامات خرده فروشان و معتادان هستند و از دستگاه‌های ذیربط خواهشمندیم تا در اجرای این طرح‌ها پلیس را یاری کنند.