به گزارش خبرنگار همت آنلاین، در اواخر مراسم عزاداری، این مداح معروف پس از قطع عزاداری خود با حمله به استاد برنامه محبوب درسهایی از قرآن، تهدید کرد در صورتی که وی را ببینید به او یک سیلی خواهد زد !

البته افتراها و توهین‌های این مداح معروف به اینجا ختم نشد. وی مدعی شد که چرا قرائتی، در فتنه سال گذشته هیچ موضعی علیه فتنه گران نگرفته بود! این ادعای دروغین در حالی توسط این مداح! اهل بیت صورت می گیرد که، حجت الاسلام قرائتی از جمله کسانی بودند که سال گذشته با مواضع صریح خود، دست به روشنگری و اعتراض علیه سران فتنه و عیادی آنها زدند که از جمله آنها اعتراضات شدید و صریح ایشان در رابطه با شعارهای انحرافی روز قدس است.

مداح این حسینیه در قسمتی دیگر از سخنانش اعلام کرد که قرائتی علیه مداحان و عزاداری های عاشورا بیانیه صادر کرده است.

این در حالی است که در بیانیه حجت الاسلام قرائتی مواردی مطرح شده است که بارها توسط رهبر انقلاب نیز بیان شده است. به عنوان نمونه در بخشی از بیانیه ایشان آمده است: " در مدح اهل بیت(ع) مبالغه و غلو نکنیم و مقام انبیاء و اولیای دیگر را پائین نیاوریم. از اشعار و عبارات سطحی دوری کنیم. از بیان جملاتی که قد و بالا و چشم و ابروی اهل بیت و اصحاب آنان را توصیف می کند، صرف نظر کنیم. آنچه در شان امام حسین(ع) است، جمله ' هیهات منا الذله ' است. یعنی زیر سم اسب می‌روم، اما زیر بار زور نمی‌روم. سر به نیزه می‌دهم ولی نزد طاغوت سر خم نمی‌کنم. "

همین نکته را نیز، رهبر انقلاب نیز در سال ۸۴ در دیدار با مداحان مطرح کرده و به ایشان توصیه کرده بودند:.. " فرض کنید راجع به حضرت اباالفضل(سلام‏اللَّه‏علیه) صحبت مى‏شود؛ بنا کنند از چشم و ابروى آن بزرگوار تعریف کردن؛ مثلاً قربون چشمت بشم! مگر چشم قشنگ در دنیا کم است؟ مگر ارزش اباالفضل به چشم‌هاى قشنگش بوده؟! اصلاً شما مگر اباالفضل را دیده‏اید و مى‏دانید چشمش چگونه بوده؟! اینها سطح معارف دینى ما را پایین مى‏آورد… ارزش اباالفضل، ارزش حبیب‏بن‏مظاهر، ارزش جُون در اینهاست، نه در قد رشیدش یا بازوى پیچیده‏اش. قد رشید که خیلى در دنیا هست؛ ورزشکارهاى زیبایى اندام که خیلى هستند؛ اینها که در معیار معنوى ارزش نیست. گاهى روى این تعبیرها تکیه هم مى‏شود! "

اینگونه توهین ها و دروغ بستن علیه یک روحانی که پس از پیروزی انقلاب هر هفته با تخته و قرآن خود، دل خیلی ها را به معارف قرآنی باز کرده است، نه به دلیل یک بیانیه، بلکه ریشه ای چند ساله دارد. این مداح معروف که ادعا می کند به دلیل موضع نگرفتن ایشان در زمان فتنه، نسبت به حجت الاسلام قرائتی بدگویی می کند، چند سال قبل نیز در یکی از همین هیئت ها علیه ایشان سخنرانی کرده بود.