اعتصاب عمومی با مشارکت مرغ و خروس

به گزارش افکار نیوز به نقل از نمک نیوز،وقتی یک عده آن طرف آب میشینن و عقلای نداشتهشون رو میذارن روی هم و دستور اعتصاب خرید صادر میکنن و میگن از فلان روز تا فلان روز مثلاً نون نخرین یا آب نخورین، خوب اگر آدم نخنده، چیکار کنه؟

در همین ارتباط، پیشنهاد می‌شود جهت رفع مشکلات موجود در اقصی‌نقاط کشور، اعتصاباتی با استفاده از روش‎های زیر انجام شده و کل معضلات جامعه به‌صورت یک‌جا، ریشه کن و اساس همه ایرادات، خشک شود برود توی کتاب‌های تاریخ!

جهت رفع مشکل گرد و غبار شهرهای غربی کشور

برای حل این مشکل، باید در یک روز خاص، همه مردم شهرهای غربی کشور نه تنها از گردگیری کردن منزل، شستن ماشین‌ها، جارو کردن درب منازل و بقیه موارد مشابه خودداری کنند، بلکه باید به مدت سه روز، از زدن ماسک در هوای غبارآلود شهرهایشان خودداری کرده و موجبات ابتلای خود به انواع و اقسام امراض تنفسی را فراهم کنند تا مسوولان مجبور شوند یک فکری به حال این معضل گردوغبار کرده و چاره‌ای به‌کار بندند.

برای رفع مشکل آلودگی هوای تهران

پیشنهاد منی‎شود در اولین روزی که آلودگی هوای تهران از حد مجاز گذشت، اقدامات لازم جهت هماهنگی میان همه شهروندان انجام شده و طی اقدامی خودجوش، به مدت سه روز کاری، از نفس کشیدن خودداری شود!

جهت مقابله با قیمت فزاینده مرغ

تنها راه حل این مسأله آن است که از این به بعد اقدام به خوردن خروس کنیم تا این مرغ‌ها بدانند که ناز کردن بی‌خودی سبب بالا رفتن قیمت‌هایشان نخواهد شد! گفتنی است این راه‌حل به یقین با استقبال فمنیست‌های محترم همراه و سبب آغاز فصلی نوین در حمایت از حقوق حقه مونث‌جماعت را فراهم خواهد آورد!

لازم به ذکر است که حضور مرغ و خروس در این اعتصاب، نشان‌دهنده عمق اثرگذاری و صحت عقل طراحان روش مورد اشاره است!

جهت مقابله با افزایش احتمالی قیمت آب

سیفون دستشویی! سه سال قیل قرار بود این جماع با گذاشتن همزمان اتوها در برق، شبکه سراسری برق را دچار ایراد کنند! حالا چرا ما نتوانیم با استفاده از امکانات موجود و کشیدن همزمان سیفون‌های موجود در سرویس بهداشتی منازل‌مان، با گران شدن احتمالی قیمت آب مقابله کنیم؟ نهایت امر این است که با کمبود انگیزه جهت شرکت در این امر مواجه خواهیم شد که یقیناً با افزودن مقداری داروی مسهل و ایجاد اپیدمی شکم‌روش! معضل مذکور حل و کلیه شهروندان در این طرح مشارکت فعالانه خواهند داشت!