بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و یازدهم

برای شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک،اولین و مهمترین موضوع آنست که، دقت نمایید که دبیر اصلی موسسات، این دوره آموزشی را اجرا کند. در اکثر موسسات کنکوری معمولا استادان خوب و قوی تر را برای کلاسهای کنکور استفاده میکنند اما برای کلاسهای آنلاین پایه دهم و یازدهم از دبیران ضعیفتر دعوت به کار مینمایند.

بهترین برگزارکننده های کلاس آنلاین فیزیک دهم و یازدهم و کنکور کدامند؟

در طول این چندسال که از تولد کلاسهای آنلاین میگذرد، موسسات کارنامه خرد و تاملند و کلاسینو  از موسسات اصلی برگزارکننده کلاسهای آنلاین فیزیک و ریاضی و شیمی و زیست بوده اند،اما در درس فیزیک، کارنامه خرد تنها موسسه ای است که دبیر اصلی مجموعه، هم برای دانش آموزان کنکوری ها و هم برای کلاس آنلاین فیزیک دهم و یازدهم،شخصا تدریس را انجام میدهد که این یکی از مهترین مزیت های کلاس آنلاین فیزیک دهم و یازدهم در این مجموعه است.

طرح درس اساتید بزرگ کشوری در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم چگونه است؟

معمولا دبیران مطرح کشوری هنگام اجرای بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و یازدهم ، طرح درس خود را همگام با تدریس دبیران مدرس (و احتمالا اندکی جلوتر از آنها)،به پیش خواهند برد

کتب و منابع معرفی شده از سوی دبیران فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم کدامست؟

کتابهای فیزیک کارنامه خرد و کتاب فیزیک نشر الگو و کتاب فیزیک خیلی سبز از منابع اصلی در بهترین کلاس آنلاین فیزیک میباشد.کتاب فیزیک نشر الگو فقط دارای تست است اما کتاب فیزیک کارنامه خرد و کتاب فیزیک خیلی سبز دارای درسنامه نیز میباشند.

تایم و زمان جلسات در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم به چه صورت است؟

معمولا در بهترین کلاسهای آنلاین فیزیک دهم،کلاسها  بصورت سالیانه است، و عموما هر هفته، یک جلسه  یکساعت و نیمه برگزار میگردد که هم نکات تستی و هم نکات تشریحی در دستور کار قرار میگیرد.

آیا کلاسهای مدرسه کافیست یا شرکت در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم را توصیه میکنید؟

معمولا دبیران محترم مدارس،کلاسهای فیزیک را در سطح کتاب درسی برگزار مینمایند و در صورتیکه میخواهید برای کنکور آماده شوید یا میخواهید در مدرسه خود،خوش بدرخشید،استفاده از بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازددهم را باید به موازات درسهای مدرسه در برنامه تحصیلی خود داشته باشید.

مشهورترین پلتفرمهای آنلاین کدامند؟

کارنامه خرد و تاملند و کلاسینو از معروفترین پلتفرمهای کلاسهای آنلاین در ایران هستند

بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و یازدهم

ویژگی های دبیران برجسته در بهترین کلاسهای آنلاین دهم و یازدهم و کنکور

1. معلمان خوب فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم به دانش آموزان خود غیر از تکالیف چیز دیگری می دهند تا با خود به خانه ببرند.

2. معلمان خوب فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم فقط از خود سوال نمی پرسند. آنها دانش‌آموزان را تشویق می‌کنند که خود را نیز تدوین کنند. و در واقع آنهایی که به راحتی جواب نمی گیرند.

3. معلمان خوب فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم به هر یک از دانش آموزان خود به صورت فردی و یکسان در پویایی گروهی اعتقاد دارند. آنها تلاش می کنند تا بدون استثنا، بدون توجه به پیشینه خانوادگی و اجتماعی، بهترین ها را در همه دانش آموزان به نمایش بگذارند.

4. معلمان خوب فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم استعداد گوش دادن دارند. صنعتگران همدلی، می توانند اعمال پنهان کلاس، مشکلاتی که کلماتی برای بیان پیدا نمی کنند، احساساتی که به دلیل روان حساس دانش آموزان سرکوب می شوند را حس کنند. آنها موفق می شوند کودکان را باز کنند و احساس کنند که احساسات آنها به اندازه عملکرد مدرسه آنها اهمیت دارد. در چنین خاکی، فرآیند یادگیری فقط می تواند شکوفا شود.

5. معلمان خوب فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم از اعتراف به نادانی خود ابایی ندارند. به همین راحتی که آنها آخرین مطالب مربوط به... فیزیک کوانتومی یا اخلاق زیستی را با آنها به اشتراک می گذارند، به همین راحتی پاسخ می دهند "نمی دانم".

6. اساتید خوب فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم آنها می دانند چگونه داستان بگویند: قصه گویی باعث می شود بچه ها مراقب باشند. احساس کنند آنچه می شنوند به آنها مربوط می شود. این چسب احساسی است که پیام را به مخاطب پیوند می دهد. بدون دخالت و انگل.

7. دبیران برترفیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم مدبر هستند. بداهه می پردازند. آنها مشکلات را به فرصت ها، اشیاء بی فایده را به ترکیب های خلاقانه، کلمات پراکنده را به جملات الهام بخش، اشتباهات را به درس های زندگی تبدیل می کنند.

8. معلمان مطرح و عالی فیزیک، در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم کنار بچه ها می نشینند. نه علیه آنها و هر روز چیز جدیدی از آنها یاد می گیرند.

9. اساتید برجسته فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم حس شوخ طبعی بالایی نیز دارند. و هیچ چیز بهتر از یک شوخی خوب قفل یک دانش آموز خسته را باز نمی کند(به یاد دوران تحصیل خود بیوفتید!کدام اساتید را ترجیج میدادید؟ اساتید خوش صحبت و دارای قدرت شوخ طبعی و یا دبیران عصبی و خشک مزاج؟!

10. استاد درجه اول فیزیک، در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم عاشق کاری هستند که انجام می دهند. و به نظر می رسد.

11. معلمان خوب فیزیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم آموزش نمی دهند. آنها الهام می گیرند.و با الهمات دریافتی روح دانش آموزان خود را نیز جلا میدهند.

بهترین دبیران در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم اعتماد به نفس و سلفکافیدنس والایی دارا میباشند

اعتماد به نفس در هنگام تدریس به معنای چیزهای زیادی است. این به معنای اعتماد به دانش علمی و همچنین خودآگاهی است که روش تدریس او عقب نیست. اعتماد به نفس در حین تدریس ناشی از دانش عالی از موضوع تدریس شده است، در حالی که سبک تدریس صرفاً به استعداد و توانایی شخصی بستگی دارد.

هنگامی که بهترین دبیران در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم تجربیات بیشتری در خارج از مدرسه و خارج از موضوع تحصیلی خود کسب می کند، ابزار یادگیری مفیدی در اختیار دارد که او را تسهیل می کند تا دیدگاه دیگری به سطح کلاس خود ارائه دهد. معلمی که مسافرت کرده، در مشاغل دیگری کار کرده است، در ورزش های سطح بالا شرکت می کند، تجربه های متفاوتی را تجربه کرده است، کار خود را با دیدگاه های دیگر، بالاتر، تلقیح می کند

از درک اهمیت همکاری و کار گروهی گرفته تا القای رقابت نجیبانه و انبوهی دیگر. بهترین دبیران در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم زمان و تلاش قابل توجهی را صرف فعالیت های جایگزین کرده اند با این باور تزلزل ناپذیر وارد کلاس درس می شوند که مدرسه باید با تصویر بزرگتر جامعه یکی شود.

همانطور که هر دانش آموز دارای مجموعه ای از علایق شخصی است، آنها نیز دارای مجموعه ای از انگیزه های شخصی هستند. بیشتر دانش‌آموزان، در یک کلاس درس معمولی، در واقع، انگیزه را با علایق آشتی می‌دهند. برخی، خوشبختانه تعداد کمی، با انگیزه هایی که به مدرسه مربوط نمی شود، بلکه به محافل خارج از مدرسه منتقل می شوند، که آنها را نسبت به رویدادهای مدرسه بی تفاوت می کند.پس توجه به تک تک دانش آموزان در بهترین دبیران در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم امری ضروری است.

این دانش‌آموزان در معرض خطر قطعی کامل از زندگی مدرسه و درگیر شدن در فعالیت‌های صرفاً فوق برنامه هستند. اینجاست که نقش معلم کاریزماتیک در بهترین کلاس آنلاین فیزیک  دهم مطرح می شود که موفق می شود دانش آموز را دوباره ادغام و احیا کند و او را وادار می کند در جایی که تا به حال نتوانسته بود علایق پیدا کند. معلم تیزهوش در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم راهی برای تغییر انگیزه های چنین دانش آموزی به دیگران دارد که تاکنون برای او جالب نبوده است.

آیا همه معلمان صادق هستند؟ اما بیایید از ساده انگاری عقب نشینی کنیم و به معنای واقعی آن باشیم. برخی از معلمان تحت تأثیر عدم اطمینان هستند و همیشه احساس ناامنی می کنند. این معلمان انرژی زیادی صرف می‌کنند و برای پنهان کردن چیزی که آنها را نگران می‌کند و ناراحت می‌کند، تمام تلاش خود را می‌کنند.

 

چرا؛ چرا برخی از معلمان با عذرخواهی اعتراف می کنند که "من نمی دانم پاسخ سوال شما چیست" در حالی که برخی دیگر که از نزدیک با دانش آموزان خود در ارتباط هستند، نه ترسی از نشان دادن احساسات خود در کلاس دارند و نه هیچ ابایی دارند. در مورد اعتراف به اینکه آیا آنها مخازن سیار دانش نیستند؟

بهترین معلمان در بهترین کلاس آنلاین فیزیک از جمله "من نمیدانم" حراسی ندارند

البته هیچ معلمی نمی خواهد در کلاس ناکافی به نظر برسد. اما چه بهتر از این که بپذیریم که "نمی دانم، واقعا نمی دانم، اما همه با هم می توانیم پاسخ را پیدا کنیم." دومی، صادق، ویژگی معلم بزرگ در بهترین کلاس کنکور آنلاین دهم را دارد.

برترین معلمان در بهترین کلاسهای آنلاین باید با تکنولوژی و کا با کامپیوتر اخت باشند.

در گذشته جوهر زیادی روی این موضوع ریخته شده است و امروزه پیکسل های زیادی روی این موضوع ریخته شده است. امروز اعتراف به این که "من در استفاده از کامپیوتر خوب نیستم" به نظر می رسد اعتراف به بی کفایتی است. چگونه ممکن است، در حالی که اکثر دانش آموزان در حال حاضر تسلط قابل توجهی در استفاده از فناوری دیجیتال دارند، معلم این کار را نداشته باشد؟

بیشتر بخوانید:

لیست بهترین رستورانهای ایران

معرفی بهترین هتل های ایران

بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم

قول او مبنی بر اینکه "من حاضرم یاد بگیرم" نیز او را قانع نمی کند. در این سالهای حکومت فضای مجازی بر دانش بشری، معلمی که از نظر فنی و کامپیوتری ناکافی است، بی سواد است و طبق زمان و علاقه دانش آموزان، ویژگی های اولیه حرفه خود را کامل نمی کند.

معلم  خوب در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم ، مسئولیت پذیری را به شاگردانش می آموزد. مسئولیت یک پیام کلیدی است که باید به دانش آموزان منتقل شود. معلم خوب در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم به دانش آموزان انگیزه می دهد تا آزمایش کنند، ریسک کنند و اجازه دهند شکست بخورند. شکست و ریسک پذیری از عوامل مهم یادگیری هستند.

موفقیت یا شکست تا زمانی که خود سرمایه گذاری مهم نیست. شکست و تلاش موفقیت آمیز متعاقب آن توسط بچه ها به یاد می ماند و مشخصه بقیه زندگی آنها خواهد بود. محل پرورش مسئولیت و موفقیت اغلب شکست های مداوم است.

معلم روزمره وقت خود را برای اصلاح مواردی که به طور دائم کار نمی کنند تلف نمی کند. این موارد توسط مشاوران مدرسه تصحیح می شود. معلم روزمره باید درک کند که کار روزانه کارآمد و مؤثر و هدف گذاری مکرر به روال مدرسه جان می بخشد، یادگیری را پس می دهد و به کلاس زندگی می بخشد.

 

رکودی را که برای دانش آموزان آزاردهنده و منزجر کننده است از بین می برد. اتصال یادگیری به علایق و نیازهای دانش آموزان بهترین راه را برای یادگیری به دست می آورد. «ماهیت» یادگیری مطمئن تمرکز بر چیزهایی است که برای دانش آموزان مهم است.

در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم و بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم معلم نگران حرف های مافوقش نیست ،این ویژگی معلم با بسیاری از موارد ذکر شده در قبل مرتبط است. معلمان با استعداد، آنهایی که وزن ویژه بالایی دارند، کار خود را انجام می دهند بدون این که اصلا نگران این باشند که «مقام مافوق چه خواهند گفت». آنها با اصلاح اشتباهات خود، خود را بهبود می بخشند و  این کار را به گونه ای انجام می دهند که مورد توجه بچه ها قرار نگیرد تا اشتیاق آنها از بین برود.معلمان با استعداد در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم به طور غریزی می دانند که یادگیری فعالیتی نیست که غرق در «خانه داری بیش از حد» باشد. آنها به خوبی می دانند که پیروی از قوانین سفت و سخت روزانه، کنجکاوی، اشتیاق و خودانگیختگی طبیعی را که مشخصه کودکان است از بین می برد.

اگر هر روز نگران این باشیم که «بالا» چه می‌گوید، کارمان را خالی می‌کنیم و عملکردمان را مانند هر حرفه‌ای محدود می‌کنیم.

معلم بزرگ در بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم به خوبی از اهمیت بازیها و شوخی های درسی در رشد روحی-روانی دانش آموز آگاه است. او می داند که بازی بهترین ابزار یادگیری است. جدی ترین لحظه برای دانش آموز زمانی است که در حال بازی است. بچه حتی وقتی بازی های خنده دار انجام می دهد به همان اندازه جدی است.