ساعت کاری بانک ها در شب قدر

ساعت کاری بانک‌ ها در شب قدر تغییر کرد که جزئیات آن را با هم می خوانیم. ساعت کاری بانک ها همانند سال های گذشته با دو ساعت تاخیر یعنی در ساعت 9 صبح خواهد بود.

با توجه به فرا رسیدن شب های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب های پرفضیلت، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر همراه است.

جزئیات ساعت کاری بانک ها در شب قدر

علی بهادری‌جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت در مورد وضعیت ساعات کاری ادارات در شب های قدر ماه مبارک رمضان، گفت: برای روز نوزدهم رمضان که بعد از مراسم شب قدر است و مانند روزهای ۲۱ و ۲۳ رمضان امسال تعطیل هم نیست، ساعت آغاز به کار ۹ صبح در نظر گرفته شده است.
سخنگوی دولت در پایان تأکید کرد: تمامی مسائل مرتبط با تعیین ساعت کار در ماه مبارک رمضان در مصوبه انتهای سال گذشته هیأت وزیران در نظر گرفته شده است.

به‌منظور بهره‌مندی بیش‌تر از فضیلت شب‌های قدر و توفیق انجام عبادات، ساعت آغاز به کار شعب و ادارات مرکزی بانک آینده در روز کاری پس از شب قدر، اعلام شد.
بر همین اساس، روز دوشنبه، 21 فروردین‌ماه سال 1402 برابر با 19 ماه مبارک رمضان، شروع خدمت‌رسانی همکاران ستادی، شعب و باجه‌ها به ساعت 09:00 تغییر می‌یابد.

 

به مناسبت فرارسیدن شب قدر و شب ۱۹ ماه رمضان بانک ها و ادارات مانند همه ساله با تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

مراکز دولتی شامل وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور با مصوبه هیات وزیران در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز می کنند.

ساعت کاری بانک ها در شب قدر

با توجه به فرا رسیدن شب‌ های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب های پرفضیلت، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر همراه است.