سفر به شهرهای اروپایی رم، ونیز و زوریخ و بازدید از بهترین جاذبه‌ها

برخی از شهرها در جهان هستند که از نظر توریستی از جایگاه والایی برخوردارند. درواقع هرساله هزاران نفر برای دیدن جاذبه‌های توریستی، تاریخی و طبیعی آن‌ها به این شهرها سفر می‌کنند. از جمله بهترین شهرهای جهان برای سفر می‌توان زوریخ، رم و ونیز را نام برد. این سه شهر اروپایی دارای کیفیت زندگی بالایی بوده و جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده‌اند. در ادامه ضمن بررسی کلی این شهرها، در مورد قیمت تور ونیز، رم و زوریخ، تور رم رز آبی، تور ونیز و زوریخ رز آبی نیز به بررسی خواهیم پرداخت.با دریافت اطلاعات بیشتر درباره این شهرهای شگفت‌انگیز می‌توان به‌راحتی به تورهای ارائه شده آن‌ها دسترسی داشت.

زوریخ، شهری زیبا در سوئیس

زوریخ «Zurich» بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشور سوئیس است. این شهر در دامنه کوه‌های آلپ قرار گرفته و پایتخت فرهنگی و قطب اقتصادی سوئیس محسوب می‌شود. زوریخ به‌عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی در جهان شناخته شده و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است. جمعیت این شهر را آلمانی‌ها، ایتالیایی‌ها و صرب‌‌ها تشکیل می‌دهند. اگرچه سوئیس یک کشور چند زبانه است، اما مردم شهر زوریخ به زبان آلمانی تکلم می‌کنند. البته برخی از شهروندان بر زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی نیز مسلط هستند. بسیاری از مؤسسات مالی و همچنین بسیاری از بانک‌های بزرگ جهان در شهر زوریخ واقع شده‌اند. اگرچه پایتخت سیاسی سوئیس شهر برن «Bern» است، اما زوریخ را می‌توان پایتخت مالی سوئیس در نظر گرفت. تفریحات این شهر به‌صورت شبانه‌روزی در دسترس قرار دارند و مردم زوریخ شادترین مردم جهان هستند.

تور زوریخ رز آبی

 همان‌طور که اشاره شد، «رز آبی» ارائه کننده تورهای اروپایی در کشور است. بنابراین تور زوریخ در تمام ایام سال توسط آژانس مسافرتی رز آبی به هموطنان ارائه می‌شود. البته تور زوریخ رز آبی می‌تواند به‌صورت تکی یا ترکیبی ارائه شود که به‌صورت معمول، تورهای ترکیبی آن دارای طرفداران بیشتری هستند. رایج‌ترین انواع تور زوریخ رز آبی به این صورت‌ها برنامه‌‌ریزی می‌شوند:

  1. تور سوئیس، فرانسه، امارات (زوریخ، پاریس، دبی)
  2. تور سوئیس، ایتالیا،َ امارات (زوریخ، لوگانو، میلان، دبی)
  3. تور سوئیس (7 شب زوریخ)
  4. تور فرانسه، سوئیس (پاریس، زوریخ)
  5. تور فرانسه، سوئیس، ایتالیا، امارات (پاریس، زوریخ، میلان، رم، دبی)
  6. تور سوئیس (لوزان، لوسرن، زوریخ)
  7. تور سوئیس، یونان (زوریخ، آتن، دبی)

می‌بینید که بیشتر سفرها با تور زوریخ رز آبی از طریق تورهای ترکیبی ارائه می‌شود تا بتوان در یک سفر به مکان‌های بیشتری دسترسی داشت. البته این انتخاب با شماست که تورهای ترکیبی را ترجیح دهید یا بخواهید از تور زوریخ رز آبی تکی استفاده کنید.

 

رم، شهری تاریخی در ایتالیا

رم «Roma» پایتخت کشور ایتالیا و همچنین بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. جالب است بدانید که مقر اصلی سازمان جهانی غذا و کشاورزی یعنی فائو «FAO» نیز در شهر رم قرار دارد. رم یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان بوده که ترکیب جذابی از تاریخ، فرهنگ و هنر است. این شهر زمانی پایتخت امپراطوری بزرگ رم بوده است. رم از لحاظ جغرافی دقیقاً در قلب کشور ایتالیا و در منطقه لاتزیو واقع شده است. جمعیت هر سال بیشتر از سال قبل است، چراکه هرساله بر تعداد مهاجرین این شهر افزوده می‌شود. کشور واتیکان «Vatican» که یکی از کوچک‌ترین کشورهای دنیاست، در درون شهر رم قرار گرفته ‌است. باقیمانده تماشاخانه کولسئوم «Colosseum» که بزرگ‌ترین تماشاخانه در امپراطوری روم بوده، هم‌اینک در شهر رم قرار دارد و هنوز هم از شکوه و عظمت بزرگی برخوردار است.

اگرچه کولسئوم زمانی محل نبرد خونین گلادیاتورها بوده، اما هم‌اینک یک اثر باستانی است که سالانه افراد زیادی برای دیدن آن به رم سفر می‌کنند!

2

تور رم رز آبی

تور رم رز آبی

رز آبی در تمام ایام سال، تورهای تکی و ترکیبی رم را نیز ارائه می‌کند. به طوری‌که در هر فصل از سال که بخواهید به شهر زیبای رم سفر کنید، می‌توانید تور رم موردعلاقه خود را رزرو نمایید. از جمله انواع تور رم رز آبی می‌توان چنین ترکیباتی را نام برد:

  1. تور ایتالیا (ونیز، فلورانس، رم)
  2. تور فرانسه، سوئیس، ایتالیا، امارات (پاریس، زوریخ، میلان، رم، دبی)
  3. تور فرانسه، ایتالیا، امارات (زوریخ، پاریس، رم، دبی)
  4. تور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا (پاریس، بارسلون، رم)
  5. تور تور فرانسه، ایتالیا (پاریس، رم)
  6. تور یونان، ایتالیا، ترکیه (آتن، رم، استانبول)

می‌بینید که تقریباً تمام انواع تور رم رز آبی به‌صورت ترکیبی ارائه می‌شود تا فرصت دیدن چند شهر در یک سفر برای هموطنان فراهم شود. بهرحال در زمان بازدید از شهر رم، از بهترین جاذبه‌های توریستی این شهر مانند کولسئوم بازدید خواهید کرد. لازم به ذکر است که رم تنها شهر شگفت‌انگیز کشور ایتالیا نیست، بلکه شهرهای دیگری همچون ونیز، میلان، فلورانس، پالرمو، ناپولی و .... نیز جزو زیباترین شهرها و مقاصد گردشگری کشور ایتالیا هستند.

ونیز، شهری روی آب

ونیز «Venice» مجموعه‌ای از جزایر در شمال ایتالیا است. این جزیره‌ها به واسطه‌ی کانال‌های آبی از هم جدا شده‌اند. تردد در این شهر به وسیله‌ی قایق صورت می‌گیرد و هیچ ماشینی در آن وجود ندارد. درواقع کانال‌ها را می‌توان معابر آبی این شهر دانست. شهر ونیز هم سطح با دریا بوده و دارای 118 جزیره است که بعضی از این جزایر به وسبه‌ی پل به هم متصل هستند و برخی دیگر جدا هستند و باید با قایق بین آن‌ها جابجا شد. این شهر شگفت‌انگیز یکی از میراث جهانی یونسکو است و سالانه پذیرای هزاران گردشگر از سراسر جهان است. البته ونیز به‌جز معابر آبی خود که باید با قایق در مسیر آن‌ها حرکت کرد، جاذبه‌های تاریخی بسیاری را در درون خود جای داده است. بنابراین ونیز به تنهایی می‌تواند یک مقصد گردشگری خاطرانگیز، رمانتیک و بسیار جذاب باشد.

اگر بازدید شهرهای رم و ونیز در کنار هم صورت بگیرد، شما با یک بار دیدن اغنا نخواهید شد، بلکه حتماً دلتان می‌خواهد این سفر را بار دیگر هم تکرار کنید!

3

قیمت تور ونیز

قیمت تور ونیز رز آبی

تور ونیز نیز با ترکیب‌های مختلف در آژانس رز آبی دیده می‌شود. قیمت تور ونیز توسط افراد مورد توجه قرار می‌گیرد. به‌خصوص در سفرهای ترکیبی با کشورهای گران اروپایی در کنار ایتالیا، قیمت تور ونیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بیشتر تورهای ونیز ارائه شده در آژانس رز آبی نیز به‌صورت ترکیبی هستند که برخی از آن‌ها به این ترتیب برنامه‌ریزی شده‌اند:

  1. تور اسپانیا، ایتالیا، ترکیه (بارسلون، رم، فلورانس، ونیز، استانبول)
  2. تور ایتالیا، سوئیس، فرانسه، امارات (میلان، ونیز، زوریخ، پاریس، دبی)
  3. تور ایتالیا، سوئیس، فرانسه، ترکیه (میلان، ونیز، زوریخ، پاریس، استانبول)

تورهای ترکیبی فوق، امکان بازدید از چندین شهر از بهترین شهرهای جهان در کنار ونیز را فراهم می‌کنند. البته ممکن است در زمان مراجعه شما برای چک کردن قیمت تور ونیز در آژانس رز آبی، با ترکیبات متفاوتی روبه‌رو شوید. آن‌گاه می‌توانید از بین ترکیبات موجود، بهترین گزینه را برای سفر خود برگزینید.

چرا آژانس رز آبی؟

رز آبی یکی از بزرگ‌ترین آژانس ایرانی در برنامه‌ریزی تورهای خارجی است. درواقع انواع تورهای آسیایی، اروپایی، آفریقایی، آمریکایی و .... توسط این آژانس به‌صورت تکی و ترکیبی ارائه می‌شود. سالانه صدها نفر در فصول مختلف سال از طریق رز آبی، تورهای موردعلاقه خود را رزرو می‌کنند. شهرهای زوریخ، رم و ونیز نیز به‌عنوان سه مورد از زیباترین شهرهای توریستی اروپایی، همیشه در لیست تورهای مسافرتی آژانس رز آبی دیده می‌شوند. بنابراین شما چه در تابستان و ایام شلوغ و چه در زمستان و ایام خلوت سال بخواهید به این سه شهر سفر کنید، در هر صورت می‌توانید روی تورهای ونیز، زوریخ و رم به‌صورت ترکیبی با سایر شهرهای اروپایی حساب کنید.