زمان واریز مبالغ وام‌های دانشجویی مشخص شد

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: باعث افتخار و خوشحالی است که دانشگاه ارومیه دارای دستاورد‌های بسیار خوبی بوده و مولفه‌های تاثیرگذاری در شاخص‌های آموزشی و جذب دانشجویان بین‌الملل و فعال شدن نهاد‌های فرهنگی داشته است و رویکرد تحول آفرین این دانشگاه که باعث ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در مدیریت منابع و سلامت اداری بوده باعث نزدیک شدن این دانشگاه به جایگاه اصلی اش در کشور شده است.

وی با توجه به اتمام زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی گفت: دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت برای ثبت نام وام تحصیلی، وام شهریه ، وام مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق رفاه فرصت داشتند و به محض اتمام ثبت نام توسط دانشجویان، بررسی کارشناسی در سامانه در این خصوص صورت پذیرفته است و به زودی به دانشجویان پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به این که تمام دانشجویان واجد شرایط می‌توانند وام دریافت کنند تاکید کرد: دانشجویانی می‌توانند وام شهریه دریافت کنند که در دانشگاه شهریه‌پرداز تحصیل می‌کنند و کسانی که در دانشگاه روزانه تحصیل می‌کنند، وام تحصیلی دریافت می‌کنند و دیگر وام شهریه نمی‌توانند دریافت کنند.

گنجی گفت: اواخر تیر یا اوایل مرداد هیئت امنا را تشکیل خواهیم داد و درباره سهم دانشجویان کشور از فضای دانشجویی، اداره خوابگاه‌ها و میزان افزایش وام‌های تحصیلی تصمیم خواهیم گرفت.

زمان واریز مبالغ وام‌های دانشجویی مشخص شد