محبوب ترین محصولات پرفروش اوریفلیم

برند اوریفلیم در تولید و عرضه انواع محصولات مراقبتی، بهداشتی و زیبایی فعالیت می کند. این برند موفق سوئیسی یک لیست از پرفروش ترین محصولات خود عرضه کرده است. در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

1.ضد آفتاب رنگی این اکشن دوان اوریفلیم

ضدافتاب رنگی این اکشن دوان اوریفلیم نیز در لیست پرفروش ترین محصولات این برند (oriflame) اروپایی قرار دارد. از این کرم به عنوان یک ضد آفتاب قوی برای پوشش پوست در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده می شود. از رنگ مات آن نیز برای تغییر رنگ پوست و کاور مناسب آن استفاده می شود.

خوشبختانه رنگ ضد آفتاب این اکشن دوان اوریف لیم، کاملاً مات است. این یعنی استفاده از این کرم منجر به براق شدن سطح پوست نمی شود. دوام و ماندگاری این ضد آفتاب در برابر تعریق و رطوبت، قابل ستایش است. این کرم حتی پس از انجام فعالیت های سنگین و ورزش در هوای گرم نیز بر روی سطح پوست پخش و ماسیده نمی شود.

2.ضد آفتاب صورت و بدن سان اوریفلیم

ضدآفتاب صورت و بدن سان قادر است به خوبی پوست های حساس را تغذیه کند. به لطف به کارگیری تکنولوژی مولتی ری، کرم ضد آفتاب سان، از پوست در برابر اشعه های مضر، محافظت می کند. آنچه که موجب محبوبیت بیش از حد این کرم شده، ساختار سبک و جاذب آن است. بلافاصله پس از مصرف این ضد آفتاب، بافت نرم و سبک آن توسط پوست جذب می شود. هیچگونه آثار چربی و یا سفید شدگی، پس از مصرف این کرم مشاهده نخواهید کرد.

ضد آفتاب اوریفلیم یکی از با کیفیت ترین و موثرترین ضدآفتاب های موجود در بازار است. این را می توان از محبوبیت بالای این کرم ها در میان بانوان سخت پسند متوجه شد. همانطور که می دانید عموم افراد به خصوص اشخاصی که پوست حساس و لطیفی دارند، باید در اوقاتی که خارج از محیط منزل به سر می برند، از پوست حساس خود در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت کنند. انجام اینکار بدون استفاده از یک ضدآفتاب قوی و موثر غیر ممکن است.

3.کرم رفع ترک و ترمیم کننده پاشنه پا فیت آپ

اوریف لیم برای رفع سفت شدن پوست پاشنه، پوسته پوسته شدن و همچنین ترک های عمیق این ناحیه، یک کرم ترمیم کننده قوی تولید کرده است. کرم ترمیم کننده پاشنه پا فیت آپ به واسطه بهره مندی از یک ساختار مغذی و سالم، توانسته در رفع مشکلات مربوط به پاشنه پا، موفق عمل کند. موم زنبور عسل، کرم کاکائو و ویتامین B5، ساختار سالم و طبیعی این کرم را شامل شده اند. کرم ترمیم کننده پاشنه پا فیت آپ قادر است ترک های عمیق پوست را برطرف کرده و شادابی را به آن بازگرداند.

2

4.لاو پوشن ادو پرفیوم زنانه اوریفلیم

در لیست محصولات پرفروش اوریفلیم، لاوپوشن ادو پرفیوم زنانه نیز به چشم می خورد. این محصول یکی از با کیفیت ترین ادو پرفیوم های ساخته شده توسط برند اوریف لیم است. رایحه و عطر این ادو پرفیوم مورد پسند اغلب بانوان قرار گرفته است. اوریفلیم در تولید این محصول از بوی خوش پوست پرتقال در ترکیب با شکلات و زنجبیل استفاده کرده است. ترکیب این رایحه های گرم، تلخ و شیرین، توانسته به رمز موفقیت اوریفلیم در تولید این محصول تبدیل شود.

5.کرم سی سی مو هیریکس اوریفلیم

برای بسیاری از افراد وز و پرزی شدن تار مو، یک امر طبیعی به نظر می رسد. این در حالیست که می توان با استفاده از یک کرم مو قوی و سالم، این مشکل را حل کرد. کرم سی سی مو هیریکس اوریفلیم یک محصول تخصصی و با کیفیت است که می توان در رفع حالت وز موها، موثر عمل کند. این کرم ساختاری کاملاً سالم و مغذی داشته و علاوه بر رطوبت بخشی به تارهای مو، در جلوگیری از ریزش نیز مفید واقع می شود. می توانید انواع محصولات آرایشی و مراقبتی ارگانیک و محصولات اوریفلیم اورجینال را از فرا اوریف خریداری کنید.

اگر به یک آبرسان، کلاژن ساز و مرطوب کننده قوی مو پس از حمام نیاز دارید، کرم سی سی مو هیریکس اوریفلیم را در لیست خرید خود قرار دهید. کافیست پس از حمام این کرم را بر روی موهای نیمه خشک اسپری کنید و سپس سشوار بکشید.

6.پرفیوم زنانه جوردانی گلد اسنزا اوریفلیم

عطر زنانه جوردانی گلد اسنزا به واسطه بهره مندی از یک فرمولاسیون خاص و رایحه های جذاب، به پرفروش ترین محصول سایت آمازون نیز تبدیل شده است. رایحه شکوفه درخت ترنج، شکوفه پرتقال، گل های سفید و نت چوبی، ترکیب خاص این عطر را شامل می شوند.

عطر زنانه جوردانی گلد اسنزا که توسط طراح مشهور fabrice pellegrin  طراحی شده، علاوه بر عطر خوش و ماندگاری بالا، دارای بسته بندی بسیاری جذابی می باشد. در طراحی درب این عطر از روکش طلای 24 عیار استفاده شده است. بطری این عطر نیز از مرغوب ترین کریستال ها ساخته شده است. همین مسئله وزن این ادکلن را به مراتب افزایش داده است.

3

چرا انتخاب محصولات اوریفلیم؟

اوریفلیم به عنوان یکی از برندهای مطرح اروپایی، در کشور ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. محصولات این شرکت با رعایت استانداردهای ساخت و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در اروپا، ساخته می شوند. به همین خاطر است که از کیفیت و کارآیی بالایی برخودار هستند. برند سوئیسی اوریفلیم به 60 کشور جهان و بیش از 3 میلیون شریک تجاری خود نمایندگی فروش محصولات اوریفلیم را داده است.

این نمایندگی های معتبر، انواع مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی اوریف لیم را با قیمتی مناسب عرضه می کنند. با خرید از این برند نامی، دیگر آسیبی به محییط زیست نمی زنید. چرا که اوریفلیم محصولات خود را در بسته بندی های قابل بازیافت عرضه می کند. از سوی دیگر از تست حیوانی برای اطمینان از کیفیت محصولات خود استفاده نمی کند.