سرهنگ کاظم علیزاده در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: در طول ۹ ماه طی شده از سالجاری تعداد ۴۹۹ هزار و ۳۳۲ مورد تماس با ۱۱۰ لرستان گرفته شده است.
وی تصریح کرد: این در حالیست که این میزان تماس با پلیس ۱۱۰ در سالجاری نشانگر رشد ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه از تماس های گرفته شده تعداد ۱۳۵ هزار و ۲۱۰ مورد عملیاتی شده است، یادآور شد: همچنین از ان تماس ها بیش از ۱۲۰ هزار مورد نیز در خصوص راهنمایی از پلیس بوده است.

سرهنگ علیزاده خاطر نشان کرد: با این اوصاف چیزی که نگران کننده است این است که حدود ۲۴۳ هزار و ۲۱۷ مورد از تماس های گرفته شده با پلیس ۱۱۰ لرستان سر کاری بوده و فقط باعثاتلاف وقت پلیس شده است.

وی یادآور شد: نیاز است اصحاب رسانه ها در خصوص تماس های غیر ضروری با پلیس ۱۱۰ توسط عده ای که حقوق دیگران را رعایت نمی کنند، فرهنگ سازی کنند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه برخی افراد بدون رعایت حقوق دیگران با شماره ۱۱۰ تماس می گیرند، عنوان کرد: این افراد با عملکرد خود در سرعت عمل پلیس در رسیدگی به درخواست های واقعی مردم خلل ایجاد می کنند.

وی از این اقدام نامناسب برخی افراد نا آگاه انتقاد کرد و بیان داشت: سامانه پلیس ۱۱۰ برای رسیدگی به اقدامات و درخواست های ضروری مردم راه اندازی شده است لذا می طلبد مردم در راستای رعایت حقوق دیگران از تماسهای غیرضروری با این شماره تماس به طور جدی خودداری کنند.

سرهنگ علیزاده با تاکید بر اینکه پلیس سرمایه ملی و متعلق به آحاد جامعه است، عنوان کرد: مردم نیز برای ارائه خدمات مطلوب نیروی انتظامی به آنها باید نهایت همکاری و تعامل را با پلیس داشته باشند.