تمسخر شهردار کرج توسط آقای رییس!

علی قاسمپور، رییس شورای شهر کرج ، ظهر امروز-۲۵ تیرماه، در نطق پیش از دستور صد و بیست و مین جلسه صحن علنی شورا، ضمن تبریک هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، گفت: برق مصرفی ظهر شورای شهر کرج از طریق ژنراتور تامین می‌شود و متصل به برق شهر نیست.

وی در بخش دیگری خطاب به شهردار کرج، افزود: زحمات شهردار کرج قابل ستایش و قدردانی است، اتفاقی در کرج رقم خورده است که بسیار نادر، عجیب و مثبت قلمداد می‌شود. با برنامه ریزی دقیق شهردار کرج شاهدیم که پاییز همزمان با تابستان برقرار است! برگ‌های پاییزی روی زمین باعث شده است که حال و هوای پاییز در تابستان تکرار شود.

این عضو شورای شهر در ادامه با تمسخر از حل نشدن معضل سطل‌های زباله گفت و ادامه داد: انتظار می‌رود شهردار با دقت و جدیت بیشتری فعالیت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در ایام عید غدیر قابل توجه نبود، افزود: تصور نکنید کار خارق‌العاده ای صورت گرفته است! هنوز فعالیت های شهرداری قابل قبول نیست.

وی افزود: لطفا در ایام محرم طوری کار نکنید که دل نماینده ولی فقیه بلرزد، ما همراه و همسو مردم انقلابی و مذهبی هستیم. طوری نشود که اتفاقات سال پیش تکرار شود، آقایان اگر برای اجرای وظایف خود تاریخ را گم کردند برایشان تقویم بخریم؟

این عضو شورای شهر در ادامه با بیان اینکه برخی بدون در نظر گرفتن عملکرد و شخصیت افراد از جایگاه و صندلی‌ها حمایت می‌کنند، اضافه کرد: اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند در جلسه بعدی اسامی این افراد را اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ مهرداد کیانی، شهردار کرج، به واسطه حضور در یک استان دیگر به همراه برخی از اعضای شورای شهر در این جلسه شورای شهر حضور نداشت.

در این میان چندین تن از اعضای شورای شهر از بیان نطق پیش از دستور جلسه انصراف دادند و به بیان مطالب خود نپرداختند.

تمسخر شهردار کرج توسط آقای رییس!

چالش میان شورای شهر کرج و شهردار بیش از ۴ ماه است که ادامه دارد و به نظر می‌رسد شورای شهر قصد خداحافظی با مهرداد کیانی را دارند.

فاطمه منعمی، عضو هیات رییسه شورای شهر کرج، در این جلسه نیز ضمن انتقاد از اینکه درخواست مرخصی شهردار کرج دیرهنگام به شورای شهر رسیده است، گفت: عمده مطالبی که برای ارائه در صحن آماده شده بود خطاب به شهردار بود و انتظار می‌رفت حداقل نماینده ای از سوی شهردار در جلسه حاضر می‌شد.

وی افزود: گزارش عملکرد عید غدیر از سوی معاونت مربوطه اعلام شود تا حداقل نمایندگان مردم در جریان امور قرار بگیرند.

در ادامه این نشست امیر اشتری، سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج به شرح عملکرد این مجموعه در عید غدیرخم پرداخت.