ضارب مادر آمر به‌ معروف راهی زندان شد

سردار رهام بخش حبیبی در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به حادثه تلخ نارنجستان قوام شیراز اظهار داشت: این حادثه دل همه را به درد آورد و وقتی خبر به پلیس رسید با اینکه فرد ضارب از مجموعه قوام خارج شده بود، به سرعت شناسایی و دستگیر شده و تحویل مقامات قضائی شد.

وی افزود: با توجه به اقدام خلاف قانونی که فرد ضارب انجام داده بود و مطالبه مردم هم بود دستگاه قضا با جدیت مقابل وی ایستاد و او روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه شخصا به دیدار بانوی آمر به معروف رفته است، گفت: شخصا خدمت این بانو رسیده و از اقدام او تشکر کردم و وی هم ار حمایت مردم و اقدام سریع پلیس بسیار خوشحال و راضی بود.

وی همچنین با اشاره به حمایت مردم شیراز از این بانوی آمر به معروف گفت: مردم با غیرت شیراز در حمایت از این بانو مقابل باغ نارنجستان تجمع کرده و به هنجارشکنان هشدار دادند.

سردار حبیبی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر فردی به فرد دیگر در سطج جامعه تعدی کند با برخورد قاطع پلیس رو به رو می‌شود و پلیس از آمرین به معروف و ناهیان از منکر دفاع کرده و افتخار می کند که مردم طبق دستور شرع و قانون به این وظیفه عمل می کنند.

او با بیان اینکه تعداد افراد هنجارشکن و افرادی که رفتارهای دور از عقل انجام می دهند بسیار کم است، گفت: هرکس در هر لباسی و با هر اسمی بخواهد این رفتار را بکند با او برخورد می کنیم و هیچ اغماضی در کار نیست.

سردار حبیبی در پایان گفت: مردم با پیام های محبت آمیز خود از برخورد پلیس با این هنجارشکن تشکر کردند و ما نیز به این خاطر به خودمان می بالیم و این را وظیفه خود می دانیم.