دولت با ترمیم زیرساخت‌ها به زائران حسینی خدمت می‌کند

 غلامحسین اسماعیلی روز پنجشنبه در مراسم بدرقه امدادگران عازم به عملیات امدادی و درمانی اربعین با تاکید بر اینکه امدادگری برگزیدگی برای خدمت در راه خداست، افزود: امدادگران هم موفق شده‌اند دعوت اهل بیت برای زیارت کربلا و نجف را به دست آورند و هم برای خدمت به زائران امام حسین(ع) برگزیده شده‌اند و این افتخار به بندگان خاص خداوند می‌رسد.

وی با قدردانی از رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مجموعه مدیریت و همکاران فعال در هلال احمر که از انسجام و آمادگی کامل عملیاتی برخوردار هستند با هوشیاری بدرقه نیروهای اعزامی‌به عراق را حرم مطهر امام خمینی(ره) انتخاب کردند تا یادآور شوند هرچه داریم از برکت امام و خون شهداست.

وی عاشورای حسینی را قیامی علیه ظلم و ستم خواند و گفت: عاشورای امام حسین(ع) نیمروزی بیش نبود، اما برای به ثمر نشستن نیازمند اربعین بود. چهل روزی که لازم بود این نهضت به ثمر برسد. اربعین سالروز به ثمر رسیدن قیام امام حسین (ع) و نماد پیروزی ایثار و مقاومت در مقابل ستم و ظلم است.

دولت با ترمیم زیرساخت‌ها به زائران حسینی خدمت می‌کند

مراسم بدرقه ۲۲ هزار امدادگر داوطلب و کادر هلال احمر همراه با مانور خودروهای عملیاتی و آمبولانس‌های این جمعیت اکنون در محوطه حرم حضرت امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.