هشدار محدودیت های تردد در دو آزاد راه کشور

 ایمان محرابی نیا گفت: محدودیت تردد در آزاد راه  تهران - قم و محدودیت تردد در لاین جنوبی آزادراه قزوین-زنجان (اقبالیه)   به دلیل عملیات تعمیراتی اعمال شده است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  محدودیت تردد در آزادراه تهران-قم درپی اجرای عملیات اسلاری‌سیل  از ۲۹ مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ اعمال شده است.

او می‌گوید:  روز‌های جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مستثنی هستند  و موقعیت دقیق اجرای عملیات کیلومتر ۴۲ تا ۶۲ محور آزادراه تهران-قم  است که البته  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محرابی نیا گفت: همچنین در پی اجرای عملیات نصب دکل دوربین و راه‌اندازی مجدد سامانه توزین در حال حرکت در لاین جنوبی آزادراه قزوین- زنجان (اقبالیه)، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت:  بازه زمانی عملیات از ۲۹ مرداد تا ۲۰ شهریور است که روز‌های شنبه ساعت ۱۴ الی ۱۷، روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷، روز‌های پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۴  اجرایی می‌شود.

او گفت: موقعیت دقیق اجرای عملیات: کیلومتر ۳۰ لاین جنوبی آزادراه قزوین-زنجان (اقبالیه) و تردد  همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

هشدار محدودیت های تردد در دو آزاد راه کشور