وضعیت ترافیکی در مرز مهران و شرایط پارکینگ‌ها/ پارکینگ‌های مهران در آستانه پر شدن است

سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور گفت: از روز اول و ابتدای ماه شاهد مراجعه هموطنان به مرز‌های مشخص شده برای انجام پیاده‌روی اربعین بودیم.

او در ادامه بیان کرد: مرز مهران بیشترین تردد را تاکنون داشته و تا امروز ۶۱ درصد از تردد‌های مرزی از مرز مهران انجام شده است و بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در مرز‌های ۶ گانه داشتیم که بیشترین تردد در مرز مهران بوده است.

حسینی ادامه داد: در این مرز‌ها هیج مسئله و مشکل خاصی نداشتیم، ولی در شهر مهران و ورودی شهر مهران شاهد تراکم مراجعه به پارکینگ‌ها بودیم. در حال حاضر بررسی میدانی انجام شده و گشت هوایی انجام شده نشان داده که ۷۰ درصد فضای پارکینگ پر شده است. 

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: زائران اربعین با توجه به استان محل سکونت مرز خروجی خود را انتخاب کنند تا با پیمایش کمتر مسیر را طی کرده و کمتر مشکل پیدا کنند. 

حسینی گفت: ۳۰ درصد از فضای پارک پارکینگ مهران خالی است، ولی اگر با موج سنگین مراجعه مثل ۲۴ ساعت گذشته رو به رو شویم قطعا با مشکل مواجه می‌شویم. ولی در حال حاضر پارکینگ مهران هنوز ۳۰ درصد ظرفیت دارد. در حال حاضر محدودیت ترافیکی هم وجود ندارد.

سردار حسینی