برپایی اتاق‌های مادر و کودک در مرز مهران

  علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در مرز مهران به دوصورت فرهنگی و خدمات شهری در حال ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) است و  ۲۰۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران در این مرز در حال ارائه خدمت به زائران حسینی(ع) هستند.

نادعلی گفت: خیمه‌های مخصوص برنامه‌های فرهنگی در مرز مهران برپا شده است  که برای بانوان و کودکان نیز برنامه های فرهنگی مذهبی خوبی در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر توسط معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در قرارگاه مرزی مهران؛ اقلام فرهنگی شامل سربند؛ پرچم و هدایای ویژه کودکان با محوریت آموزش کودکان به زائران اهدا می‌شود که اقدام خوبی است.

وی افزود: همچنین در حوزه خدمات شهری روزانه اقدامات پاکسازی معابر توسط نیروهای شهرداری صورت می گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نکته حائز اهمیت این است که موکب‌های شهرداری منطقه ۱۱ تهران می تواند ۳۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی(ع) را اسکان دهد .

برپایی اتاق‌های مادر و کودک در مرز مهران

نادعلی گفت: اتاق‌های مخصوص مادر و کودک توسط شهرداری منطقه ۵ تهران در مرز مهران ایجاد شده است و شرکت شهر سالم نیز به پرسنل و زائران حسینی(ع) در مرز مهران خدمات خوبی ارائه می دهند.

در ادامه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  گفت: ۱۶۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران در«زرباطیه» مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) هستند.