محدودیت های ترافیکی در جاده های چالوس،هراز،فیروز کوه و رشت تا ۱۵ مهر ۱۴۰۲

 بر اساس محدودیت‌های ترافیکی که تا روز شنبه ۱۵ مهر اعمال می‌شود، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه، ۱۰ مهر تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۵ مهر در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محدودیت‌های ترافیکی در این مدت برای خودروهای سواری شامل:

۱ محور کندوان:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ مهر) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۱۴ و ۱۵ مهر) از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

۲ محور هراز:
در این اطلاعیه تاکید شده است، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روزهای سه شنبه، جمعه و شنبه (۱۱، ۱۴ و ۱۵ مهر) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وسایل نقلیه سنگین (به استثنا حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی):
محور کندوان:
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:
- تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

- تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ مهر و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر) از محور هراز ممنوع است.

محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر:
تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه (۱۱ و ۱۴ مهر) از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا – اردبیل و بالعکس:
تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه (۱۱ مهر) و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر) در این محور ممنوع است.

محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس:
تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه (۱۱ مهر) و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های (۱۳ و ۱۴ مهر) در این محور ممنوع است.

در این اطلاعیه تاکید شده است، اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.