بازنشستگان تامین اجتماعی بخوانند| مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان

بازنشستگان تامین اجتماعی نقش مهمی در جامعه دارند و به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند. سازمان تأمین اجتماعی در ایران مسئول پرداخت و مدیریت بیمه‌ و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، است. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس فرمولی تعیین می‌شود که عواملی مانند سابقه کار، حقوق ماهیانه، سن بازنشستگی و سقف پرداختی در نظر گرفته می‌شوند.

با توجه به فعالیت زیادی از افراد در شرکت های خصوصی حقوق و بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی از پر چالش ترین مباحث دولت هاست. در ادامه به آخرین خبر از بازنشستگان تامین اجتماعی می پردازیم.

سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: پرداخت ۲۵درصد مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران در سال جاری و همزمان با افزایش سالانه مستمری‌ها در احکام بازنشستگان اعمال شده و در عمل متناسب‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به طور کامل صورت گرفته و از ابتدای سال جاری به تمام مشمولان در حال پرداخت است.

بازنشستگان تامین اجتماعی بخوانند| مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان

برای دریافت فیش حقوقی میتونید به سایت tamin.ir مراجعه کنید. پاسخ مشاور: پس از دریافت حقوق به راحتی میتونید از سایت tamin.ir فیش حقوقی هر ماه را دریافت کنید.